Asi to bude dost individuelní dle konkrétního stroje,u mne se jedná o Angličáka-Matchless G80 z roku 1964.
díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte u veteránů přísady do benzínů?
J.M.K. píše: A jak tu padla zmínka o Popularu, kterému N95 neštymuje, že netáhne a přehřívá se, tak by mělo stačit poštelovat předstih a možná si i pohrát se směsí. už si to přesně nepamatuju, ale jestli je to motor SV, tak má naprosto nevhodný tvar spalovacího prostoru a tam velké rozdíly v rychlosti hoření směsi mohou být dost znát. Je to i praktický důkaz toho ,že ne vždy "více oktanů" znamená "lépe".
Samozřejmě, to všechno vím, s motory SV, jak automobilovými, tak motocyklovými mám celkem dost zkušeností. Ideál by byla klasika 72.
Ovšem, empiricky, motor zkrátka znatelně jel (se stejným nastavením) lépe na Speciál než N95, ačkoliv, jak tu zaznělo, jsou to stejný benzíny.
Hned na jaře udělám schválně nový srovnávací test.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte u veteránů přísady do benzínů?
A na 72 oktanů je schopná letět třeba AN-2, ale to už za sebou nechává docela znatelný závoj sazí. Ale taky ten motor je odvozen z předválečného motoru Wright R-1820.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Matchless G80-motor Matchless G 80 | mari | 9 | 8.1.2017 v 20:58 lewisss |
Matchless G80 - dotaz Matchless G 80 | mari | 20 | 30.12.2014 v 23:34 mari |
Matchless G80 Matchless G 80 | Desmik | 27 | 5.12.2014 v 22:48 mari |
AJS Matchless G 80 | Desmik | 7 | 24.6.2009 v 23:58 zemic |
Matchless G80S Matchless G 80 | Desmik | 5 | 18.6.2009 v 21:16 Desmik |