


jako jestli na tom pojedes na dvousetkilometrovou vyjizdku, kde budou z velky casti zatacky, tak to tak hrozny nebude, protoze na to to je a ty si to uzijes.
taky s tou moji kacenu najedu treba 150km, klidne i vic a nebojim se toho, ale je to hodnejsi motor a ma to sedlo, na kterym se jaks taks vydrzet.
jinak musim rict, ze na to "okolo komina" je to parada. jeste, kdyz mas za barakem nejaky zatacky, ta motorka jede fakt neskutecne, je to zas jinej levl nez moje smc. zase je to vykoupeny tim servisem..ale asi to za to stoji

Naposledy editováno 21.02.2015 14:42:13
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE/FS 650 "cestování"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg FE/FS 650 "cestování"
Plna nádrž ti na projížďku bohatě stačí, víc stejně nevydrzis. Zapomen na nějaký projížďky s motorkama jiného typu a cestovnima tuplem. Dáš na tom třeba 80-100km a jsi rad ze jsi dojel domu. Na jízdu ve 2 zapomen, to si kup lc4 třeba, berg stejně neni typovanej pro 2 a dobře věděli proč. Co se týče servisu, go motoru se pohybuje 20-30 tisic. Starší než 04 si nekupuj, špatná dostupnost dilu a třeba volnoběžka s dvojkolem se mění jak na běžícím pasu (pokud se to nenaucis nakopavat alespon studené) což je peklo, u modelu 04 a vis to je ,, lepší,, Olej vůbec neres, ten budeš dělat po 10-12 MTH, což mas 3-4 za sezonu a to musíš hodně jezdit.. Náplň je 1,1l což mas 400kc a filtr H155 stojí 180kc. Dáš mnohem vice za gumy než za nějaký olej! Aby jsem jen nehanil Berga a nestrasil te z cenama... Řeknu to krátce.. Motor drží velice dobře, jen chce péči jako každé ostře SM. Celkově jako motorka funguje dokonale a je radost na tom kravit. Výkonu az po uši, excelentní brzdy, podvozek na jedničku. Podle me jedno z nejlepsich co se kdy dostalo na trh. Ale jak říkají kluci.. Je to okolo komina , dal nedojedes a ani by jsi nechtěl. Za me ma berg 9,5 z 10, ale musíš vědět na co tu motorku chceš 😃
vyjížďky nad 100km řeším půlkou času ve stupačkách a jízdou na 5 průměrně 90km/h rychlostí.
Na 6 je to již zbytečný štos na motor a hlavně, aby nebyl motor ucukaný musíš jet zhruba 115km/h a to již značně fouká - ve stupačkách. Jinak v sedě je to na 6 v klidu. 6. rychlost je o dost delší oproti 5. Pakliže pojedeš na výlet s kamarádama a budou zatáčky do 130km/h, tak ti ani ten největší borec z party se silničkou neujede a bude čumět jak puk :o). Při větší rychlosti v zatáčkách si již není podvozek jistý, takovej blbej pocit že to někde ulítne. Základ je motor nepodtáčet, raději jet na nižší stupeň, ale to asi znáš. Mám najeto 290 MH, startuji na startér kdykoli na 1. převalení i po dvoutýdením neježdění, motor si ani nečoudne, prostě pohoda. Spotřeba při vyjížďce je cca 5 litrů, takže nádrž dá 200km (počítám s již zaplo rezervou). Je zajímavé, že i při rychlé jízdě je spotřeba 5,5-6l. Pakliže máš ještě nějaký dotaz tak sem s ním..
Zender píše: Pokud chces slyšet radu....
Plna nádrž ti na projížďku bohatě stačí, víc stejně nevydrzis. Zapomen na nějaký projížďky s motorkama jiného typu a cestovnima tuplem. Dáš na tom třeba 80-100km a jsi rad ze jsi dojel domu. Na jízdu ve 2 zapomen, to si kup lc4 třeba, berg stejně neni typovanej pro 2 a dobře věděli proč. Co se týče servisu, go motoru se pohybuje 20-30 tisic. Starší než 04 si nekupuj, špatná dostupnost dilu a třeba volnoběžka s dvojkolem se mění jak na běžícím pasu (pokud se to nenaucis nakopavat alespon studené) což je peklo, u modelu 04 a vis to je ,, lepší,, Olej vůbec neres, ten budeš dělat po 10-12 MTH, což mas 3-4 za sezonu a to musíš hodně jezdit.. Náplň je 1,1l což mas 400kc a filtr H155 stojí 180kc. Dáš mnohem vice za gumy než za nějaký olej! Aby jsem jen nehanil Berga a nestrasil te z cenama... Řeknu to krátce.. Motor drží velice dobře, jen chce péči jako každé ostře SM. Celkově jako motorka funguje dokonale a je radost na tom kravit. Výkonu az po uši, excelentní brzdy, podvozek na jedničku. Podle me jedno z nejlepsich co se kdy dostalo na trh. Ale jak říkají kluci.. Je to okolo komina , dal nedojedes a ani by jsi nechtěl. Za me ma berg 9,5 z 10, ale musíš vědět na co tu motorku chceš 😃



1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE/FS 650 "cestování"



Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Těsnění husaberg fe 650e 2002 Husaberg FE 650 | Cruttor | 2 | 3.6.2022 v 15:02 hanzhotride |
Prosba o radu:Husaberg dekompres Husaberg FE 650, Husaberg FE 501, Husaberg FE 570 | Anti | 9 | 14.6.2020 v 19:36 Anti |
Husaberg FE 650 Husaberg FE 650 | Fiascco_ | 3 | 7.10.2018 v 07:56 Folby |
Motard Husqvarna TE 610, Husaberg FS 650, Husaberg FE 650, ... | kuba_312 | 11 | 22.9.2018 v 10:00 kuba_312 |
Ktm vs. Berg Husaberg FE 650, KTM EXC 530 R, Husaberg FE 570 | bobomo | 3 | 23.3.2017 v 19:26 srsen600 |