chtel jsem se poradit, jestli nekdo nemate podobnou zkusenost. Koupil jsem dve helmy Caberg Vox v Bikerscrownu v Brne. Jednu pro sebe, druhou pro zenu. Ze mi druhej den nekde zmizel bradovy deflektor, to jsem prekousl. Ale v unoru jsem se vratil z projizdky bey horniho kridla. A ne, nespadla mi helma. Cyucel jsem jako puk a jal se helmu reklamovat.
V Bikerscrownu si blbe napsali cislo, na mail s dotazem na postup reklamace nereagovali, takze jsem se vypravil posledni den 30 denni lhuty do Bikerscrownu. Vrazili mi helmu a nechali si podepsat, ze jsem prevzal.
Ma to ale malou chybicku. Kridlo je namisto matne cerrne stribrne a deflektor je jiny, nez original. Jo, chtel jsem to resit vymenou a ne opravou.
Da se s tim neco delat nebo jen zanadavat a nedoporucovat Bikerscrown jako neferovej a arogatni obchod?
Vlevo po :oprave:, vpravo original.
a ty šmejdi co jim poroučí, z lidma jednat nemusí tak je ňáké nadávky serou. sou to arogantní prasata a reklamace by měli vyřizovat oni,aby
dostaly pořádný saze od nasraných lidí . Jestly si podepsal a odnesl, tak ti nevím? Já nepodepsal akorát sem do toho protokolu napsal,
že nesouhlasím a chci znovu reklamovat.. Ale v tomhle stavu si helmu nekoupil tak že bych jí vrátil,už jen z pricipu. Hodně štěstí a nedej se
2 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti s reklamaci u Bikerscrown
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti s reklamaci u Bikerscrown
http://www.motorkari...recenze&hid=1743
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti s reklamaci u Bikerscrown
Mám podobnou zkušenost, ale s dobrým koncem. Reklamoval jsem boty. Po necelých 1000km popraskal nárt a odlepila se podrážka. Poslány výrobci. Výsledek: reklamace neuznána, prý běžné opotřebení naštěstí výrobce nestihl boty poslat zpět, tak mu museli vrátit peníze
1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti s reklamaci u Bikerscrown
nevím kde se tu vzalo že BIKERSCROWN je levnej .
Bohužel jsem tam nakupoval, když jsem s motorkama začínal a myslel jsi, kdo ví jakej to není super obchod. Teď už dávno vím, že si tam nidky nic nekoupím!
Při vší úctě, to, že nás prodejci zásobují krámy jim velmi usnadňujeme sami tím, že se bojíme reklamačních řízení. Zákon na ochranu spotřebitele je v tomto Banánistánu jeden z těch velmi povedených, tak proč toho nevyužít.