Téma: Těžké řazení Hyosung GV250
12.5.2015 v 21:19
Ahojte.Potřebuju poradit.Mám problém s řazením kvaltu jak nahoru tak i dolu.Někdy to jde až moc těžce.A ještě větší boj, je tam dostat neutral.Nevíte někdo co stím?Motorku sem koupil loni v červenci to měla najeto 11000.Problém s řazením nebyl.Jen ten neutral sem nemohl najít.A teď už to jde tak z tuha a momentálně najeto 17000.Díky moc za každou radu.
1 reakcí na tento příspěvek Těžké řazení Hyosung GV250
Váňa,Díky.Po dovolené se na to podívu.Nevyteče olej když vyndám ten aretační šroub?
1 reakcí na tento příspěvek Těžké řazení Hyosung GV250
spoj se s lčenem naší skupiny hyosung - mám jí jako zakladatel a mezi námi je i uživatel K and V moto - je to i distributor hyosungů, taklže si myslím, že poradí
Jinak já na 650i problémy s řazením nemám žádné
Naposledy editováno 17.08.2015 14:16:02

Naposledy editováno 17.08.2015 14:16:02
Ahoj všichni co jezdíte na motocyklech Hyosung. Reaguji na tento dotaz ohledně špatného řazení. Jelikož se nám i v servise množí dotazy s tímto problémem a hlavně, vždy po koupi nějaké jeté mašiny. Tak zde chci upozornit na to, že to není špatnou výrobou nebo nekvalitní převodovkou, jak si každý myslí a následně pomlouvá tuto značku, ale pouze nešikovností předchozích majitelů a radoby servismenů po domácku. Jednoduchá věc jak hned bude motocykl řadit jako víno. Jedná se o to, že ze spodu motoru jsou dva větší šrouby. Jeden je nakloněný směrem k zadnímu kolu a ten druhý je v takzvané deformační desce, která je k motoru přišroubovaná 3-mi šrouby do trojúhelníku. Uprostřed této desky je osazen ten druhý šroub. To je ten správný vypustný šroub, kterým se vypouští starý olej. A ten problém s řazením je v tom, že někteří koumáci vypouštějí olej tím prvním zmíněným šroubem, který k tomuto účelu vůbec nemá sloužit, ale je pod ním pružinka a kolík, který jezdí v řadící kulise a udržuje přesné řazení. Koumákům při odšroubování tohoto šroubu vypadne tato pružina s kolíkem a pak se nestačí divit co jim z toho vypadlo a hlavně ani nevědí v jekém pořadí to vrátit zpět a to je ten jediný problém, proč někomu motocykl špatně řadí, že!
Takže sdělim zde jednoduchý postup jak si řazení zase dát do pořádku. Jednoduše odšroubujte ten nakloněný šroub ze spodu motoru a dejte pozor na to, abyste neztratili pružinku a kolík, který by Vám měl vypadnout. Zárověň vypustíte olej. Po vypuštění oleje dejte pozor na pořadí v jakém se dávají díly zpět. Nejdříve se vloží kolík s úzkou částí dovnitř, poté pružina a následně uzavřete šroubem a dotáhnete. Vrchním napouštěcím šroubem pak nalijete nový olej 10W 40 anebo vrátíte zpět ten co jste vypustili, pokud nemá už hodně nalítáno. Takto je odtraněná celá závada s řazením.
Příště si stačí jen pamatovat, že se olej vypouští šroubem, který je zamontovaný v deformační desce a je po starostech! Váš HYOSUNG K&V Moto
Takže sdělim zde jednoduchý postup jak si řazení zase dát do pořádku. Jednoduše odšroubujte ten nakloněný šroub ze spodu motoru a dejte pozor na to, abyste neztratili pružinku a kolík, který by Vám měl vypadnout. Zárověň vypustíte olej. Po vypuštění oleje dejte pozor na pořadí v jakém se dávají díly zpět. Nejdříve se vloží kolík s úzkou částí dovnitř, poté pružina a následně uzavřete šroubem a dotáhnete. Vrchním napouštěcím šroubem pak nalijete nový olej 10W 40 anebo vrátíte zpět ten co jste vypustili, pokud nemá už hodně nalítáno. Takto je odtraněná celá závada s řazením.
Příště si stačí jen pamatovat, že se olej vypouští šroubem, který je zamontovaný v deformační desce a je po starostech! Váš HYOSUNG K&V Moto

1 reakcí na tento příspěvek Těžké řazení Hyosung GV250
Ahoj,
použiji toto vlákno, bo se to také týká řazení. Manželce jsem koupil Hyosung GV 250 AQUILA, rok 2004 a chtěl bych ji tam přidat indikátor zařazeného stupně. Potřeboval bych k tomu vědět, kde u této motorky najdu drát (svorkovnici) od čidla neutrálu. Chtěl bych se vyhnout zdlouhavému hledání v kabeláži alá pokus-omyl.
Za případné rady předem děkuji.
použiji toto vlákno, bo se to také týká řazení. Manželce jsem koupil Hyosung GV 250 AQUILA, rok 2004 a chtěl bych ji tam přidat indikátor zařazeného stupně. Potřeboval bych k tomu vědět, kde u této motorky najdu drát (svorkovnici) od čidla neutrálu. Chtěl bych se vyhnout zdlouhavému hledání v kabeláži alá pokus-omyl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžké řazení Hyosung GV250
Jerry_71> pokud si pamatuju tak čidlo neutrálu by mělo být u předního malého ozubeného kolečka od řetězu...je to na 2 křížové šroubky myslim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těžké řazení Hyosung GV250
limick>
Dobrý den, právě se chystám koupit Hoysung 250 r.v 2001, vypadá jako nový, jede úžasně, motor nevydává žádné podezřelé zvuky, zátah po přidání plynu velmi dobrý.
Jen řazení je děs a hrůza, občas se to podaří, ale většinou tam dostat rychlost při řazení nahoru je téměř nemožné. Řazení dolu jde o trochu
lépe.
Četl jsem Váš příspěvek a moje otázka je, zda kolík a pružinka se dají u Vás koupit v případě, že by tam chyběly, nebo byly špatnou montáží zdeformované.
Ještě dotaz k nožní brzdě : brzdí velmi málo, a při sešlápnutí nadoraz není vidět žádný velký efekt.
Předem děkuji za odpovědˇ
S pozdravem
J. Gerlach
Dobrý den, právě se chystám koupit Hoysung 250 r.v 2001, vypadá jako nový, jede úžasně, motor nevydává žádné podezřelé zvuky, zátah po přidání plynu velmi dobrý.
Jen řazení je děs a hrůza, občas se to podaří, ale většinou tam dostat rychlost při řazení nahoru je téměř nemožné. Řazení dolu jde o trochu
lépe.
Četl jsem Váš příspěvek a moje otázka je, zda kolík a pružinka se dají u Vás koupit v případě, že by tam chyběly, nebo byly špatnou montáží zdeformované.
Ještě dotaz k nožní brzdě : brzdí velmi málo, a při sešlápnutí nadoraz není vidět žádný velký efekt.
Předem děkuji za odpovědˇ
S pozdravem
J. Gerlach
VSOP> Ahoj, když mrkneš nebo vyměniš ten aretační šroub, pružinku tak určitě nic nepokazíš. Hádám, že to stálo pár korun. Popřípadě namaž ten tisícihran od řadičky, na nějakou dobu to bylo tuším fajn. Co se týče brzd. Záleží kolik má moto najeto a kdy se měnili pakny. Popřípadě vyměnit pakny a seštělovat lanko. Klasická údržba. Ten aretační šroub je hned vedle vypouštěcího šroubu oleje. Tak mužeš rovnou udělat i olej 
Naposledy editováno 16.06.2021 21:30:09

Naposledy editováno 16.06.2021 21:30:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké je dobré mazání na řetěz? [1 ... 6, 7] Hyosung GV 250 Aquila | tigrasek | 206 | 19.7.2023 v 23:15 Player11 |
Kupit Hyosung aquila 250? [1, 2] Hyosung GV 250 Aquila | 007Dexter | 38 | 26.2.2021 v 12:23 Gahan37 |
Servis a ND Hyosung Hyosung GV 250 Aquila | Exodus | 26 | 23.2.2021 v 19:28 Dusis123 |
výběr motorky Hyosung GV 250 Aquila | mpinki | 3 | 31.10.2019 v 11:36 Doctor1 |
maloobjemové novinky v EU,ČR Hyosung GV 250 Aquila, Daelim VL 125 Daystar, Hyosun... | bledemon | 16 | 8.9.2019 v 19:42 Wenca24 |