Chci rozměry cca 2 x 1 metr, nebržděný, sklopný, s odnímatelným čelem a s co největším počtem kotvících bodů. V hobbymarketech se dají takové vozíky sehnat něco přes desítku, většinou mají nosnost něco málo přes 600 kg.
Máte někdo zkušenost s těmahle levnejma vozíkama? Stačí to na takový to domácí žvýkání? Kde případně jsou slabá místa? Viděl jsem že si lze třeba přiobjednat za pár tisícovek zesílení nápravy a tím i zvýšení nosnosti a snad i blbuvzdornosti. Má to smysl?
Za každou radu k tématu děkuji. Nesmysly mimo věc mažu.

Slabé místa:
Podlaha z voděodolné desky bývá tak z desítky a moc nevydrží a jelikož rám většinou tvoří jen tato deska a bočnice tak není od věci ji vyměnit za 18mm desku.
Nýty se občas uklepou ale to je drobnost, stačí volné nýty postupně obměnovat za nerezové
Kotvící body sou tam asi jen 4 a ještě slaboučké ale jdou dokoupit nebo dodělat
Bočnice sou většinou z 1mm pozinku takže taky nic moc pevnost
Náprava je v podstatě pevná takže třeba na D1 je vozík víc ve vzduchu jak na zemi
Já to vyřešil koupí šrotového vozíku jen kvůli papírům a udělal si vozík samodomo, od základu dle svých představ. Délka 2300, šířka 1300. Tři mx motorky napohodu



1 reakcí na tento příspěvek Výběr přívěsného vozíku

A vím, že v marketech mají i Agadosy, tak by to snad mělo něco dát. Jde prostě o to zda tyhle nejlevnější verze nejsou úplně vyhozený peníze, abych na to nenaložil sekačku a dva pytle cementu a vozík se tvářil, že s tím nedojedu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr přívěsného vozíku
Che píše: sklopka už je dražší, nééé za 10ku je pevnej
Ten sklopnej je snad 1.500,- navíc, páč to vlastně dělají tak, že se ohýbá celej vlek oproti oji. Takže náklady na víc je jen čep a aretace.
Třeba tady je Agados sklopný, bezDPH pod 10...
Naposledy editováno 28.05.2015 13:34:10
1 reakcí na tento příspěvek Výběr přívěsného vozíku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr přívěsného vozíku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr přívěsného vozíku
Má takovou debilní nápravu, která se nesmí protočit v té gumě, jinak je vozík na opravu. Vezl jsem na tom ztracené bednění a uvezl to docela v pohodě.
Jirka
1 reakcí na tento příspěvek Výběr přívěsného vozíku
1 reakcí na tento příspěvek Výběr přívěsného vozíku

edit: vydal

Naposledy editováno 28.05.2015 14:16:40
mikro píše: Jsem na tom podobně, jen se bojím těch blbejch zkrutnejch náprav. trošku to přeložíš a je to v prdeli. Tahám dřevo z lesa.. něco co pobere 4x4 Yetina a nebrzděný a abych se vešel do Bčka. Jenz těch náprav mám strach. prostě někdy narvu na káru vcelku dost a toho přetížení se bojim. Hlavně ta konstrucke na mne nebudí dojem, když tam dám 7 metráků že to bude OK. mám starou káru, domorobo, s max užitkou cca 350kg. vezl sme na ní lehce tunu a né jen jednou a v pohodě vydržela- listová pera...
Proto se právě ptám. Jenže jiná konstrukce podvozku znamená cenu úplně jinde. Taky asi znamená přeložit a přeložit. Podle mýho to tunu musí dát a přeložit to dvojnásobně už je asi trošku nerozum no...
Hygienik píše: nac potrebujes sklopnej? prave tam bych videl jeho nejvetsi slabinu, nemyslim ze to bude nejak extremne nadimenzovany... ja bych radsi udelal pro velkou sekacku najezdy,pisek atd stejne budes vyhazovat lopatou... zkusil bych dojet do Velkeho Mezirici je tam vezeko a i agados a poptat to primo u vyrobce,obcas sem tam vidal nejaky skladovky za lepsi penize
edit: vydal
Sklopnej právě kvůli tomu, že se nepotřebuješ mrdat s nájezdama, sekačka se ti z nich nesmekne na mokru třeba atd. Pokud je rozdíl v ceně 1.000,- tak to není ani cena těch nájezdů možná...
1 reakcí na tento příspěvek Výběr přívěsného vozíku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr přívěsného vozíku
1 reakcí na tento příspěvek Výběr přívěsného vozíku
Naposledy editováno 28.05.2015 15:48:36
Má tyto slabá místa:
- nedostatečně tuhá vzpěra z nějakého alobalu pod podlážkou .... vyřešeno dovařením pořádného jeklu
- málo úchytných bodů a navíc jsou to spíš atrapy .... dokoupeny úchytné body do bočnic a podlahy
- nedemontovatelné čelo - vyřešeno výměnou čepu v pantu
- nedá se nic těžkého vozit na bočnicích, vytrhnou se z podlahy .... zatím neřešeno, pořeší to ale překotvení pásovinou
- nemá opěrné kolečko na oji ... dokoupeno
- nemá rezervu ... až píchnu budu řešit

Suma sumárum za ty prachy slušný vozík, který už se zaplatil tím co si odpracoval. A až se rozpadne zůstanou papíry a postavím si na podvozku to co chci

Naposledy editováno 28.05.2015 15:51:15
1 reakcí na tento příspěvek Výběr přívěsného vozíku
oldbajker píše: hele Daníku, stačí, když se pod ten vozejk ohneš a podíváš se, z čeho jsou dělaný nosníky. U těch nejlevnějších zjistíš, že je to jen ohnutej plech o síle bočnice. Pak se stačí podívat na zakončení bočnic v horní části. Zase je to jen ta bočnice zahnutá do tvaru U. Po prvním prohnutí už se toho nezbavíš. Ty nejlevnější ze supermarketů jsou vyhozený peníze. Ale např. Agados je dobrá volba. Kamarád od nich koupil 2x1 metr za asi 17000 a je nezničitelnej
svatá pravda,rozumná řeč


1 reakcí na tento příspěvek Výběr přívěsného vozíku


