kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak do firmy se Volho XC 70 2016 kupovalo s 62tkm... v servisce nemělo o jakejchkoli opravách ani čárku, jen tři prohlídky. Za tu dobu se měnily zadní kotouče, jedno parking čidlo, a teď ve 180tkm oba chladiče vepředu. Něco z toho ofiko a chladiče neofiko servis. Celkový náklad na opravy za 197tkm ( k dnešku) cca.22tCZK. Jinak podvozek tomu nebouchá, ale tlumiče nás asi brzy čekají.
Nebejt klasický "doživotně náplňový" péče autorizáku, bylo by tomu tak zřejmě ještě chvilku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Celkový náklad na opravy za 197tkm ( k dnešku) cca.22tCZK.
To je super, jako 14 dní s agustou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Ozzy_> ..hele ten výčet u tý mazdy včetně dvou spojek , to tedy nevypadalo úplně na bezproblémový auto.
Spotrebak. A upozornuju znova ze to auto tahalo.kone vetsina tech veci prislo po desatym roce zivota/s najezdem pres 200.
Ty 323ce bych vytknul jediny, komplikovanej podvozek se spoustou hejblatek co stejne nebyl nic moc (ve srovnani se vsim ostatnim cim jsem jezdil). Ale treba volej z toho nekap ani po tech 300kkm/14 letech.