kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Koudy01> Spojení Duke 890 a moc hezkej mi přijde takový podezřelý …
vím, skloubit design a fci je občas oříšek...a když se bude brát malý duke mimo komunikaci, tak se stejně ten zadní bazmek sundá...ale i tak, kupovat novou, tak to z principu nechci a připlatím si za 1290...
tohle jsem u horneta taky nepochopil...
a tkm má občas úplný topky...(ale motor byl revoluce oproti lc4...)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: vím, skloubit design a fci je občas oříšek...a když se bude brát malý duke mimo komunikaci, tak se stejně ten zadní bazmek sundá...ale i tak, kupovat novou, tak to z principu nechci a připlatím si za 1290...
tohle jsem u horneta taky nepochopil...
a tkm má občas úplný topky...(ale motor byl revoluce oproti lc4...)
Jo, u těch výfuků na poslední fotce jsem vždycky kroutil hlavou. To je prostě navrženo proto, aby mu do nich někdo nach...vymočil se.