paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.9.2022 v 08:43 | Nahoru | #1

zmulin píše: Koudy01> Spojení Duke 890 a moc hezkej mi přijde takový podezřelý …



vím, skloubit design a fci je občas oříšek...a když se bude brát malý duke mimo komunikaci, tak se stejně ten zadní bazmek sundá...ale i tak, kupovat novou, tak to z principu nechci a připlatím si za 1290...

tohle jsem u horneta taky nepochopil...

a tkm má občas úplný topky...(ale motor byl revoluce oproti lc4...)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.9.2022 v 09:01 | Nahoru | #2

kokonhead píše: vím, skloubit design a fci je občas oříšek...a když se bude brát malý duke mimo komunikaci, tak se stejně ten zadní bazmek sundá...ale i tak, kupovat novou, tak to z principu nechci a připlatím si za 1290...

tohle jsem u horneta taky nepochopil...

a tkm má občas úplný topky...(ale motor byl revoluce oproti lc4...)


Jo, u těch výfuků na poslední fotce jsem vždycky kroutil hlavou. To je prostě navrženo proto, aby mu do nich někdo nach...vymočil se.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.9.2022 v 09:24 | Nahoru | #3
[quote=kokonhead

a tkm má občas úplný topky...(ale motor byl revoluce oproti lc4...)
[/quote]

Co jako??? Vždyť ten tvar výfuku mají zase V MOTO GP.Tak to asi funguje
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist