kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: To ale mluvis o tom japonskym keplu. Italky mely i stavitelnej uhel rizeni v produkcni verzi..
A jak to s tím frézováním souvisí?
Vím, že třeba RSV to měla, ale zajímalo by mě, kdo tam něco měnil...
Naposledy editováno 18.04.2024 11:12:29
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: A jak to s tím frézováním souvisí?
Vím, že třeba RSV to měla, ale zajímalo by mě, kdo ram něco měnil...
Tak bavime se o 998 vs K5. A 998 mela SBK ram na produkcni verzi vcetne toho krku.. Staci mit jen srdicko, na vse ostatni je Mastercard.. Nicmene, ja bych u te matrixovky nic nemenil. Je to proste kus moto i filmovy historie. A ted mi rekni, kterej film s GSXR spada alespon do B-ckovy kategorie filmove produkce..