paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.9.2015 v 11:14 | Nahoru | #1

Franco82 píše: Velkej SF byl hlavně cílen na poměrně úzkou skupinu uživatelů. Ergonomie superbiku a motor naladěnej na výkon co v nízkých otáčkách nefunguje. Ten kdo ho dokázal využít, dal asi často přednost kapotě, která mu dávala větší smysl.



v nízkejch otáčkách ducati nefunguje až od panigale, 1098 a 1198 byly naopak známý dost hutnym středním pásmem. Nic lepšího jsem nenašel ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.9.2015 v 12:17 | Nahoru | #2
Stev> Teda, ta díra v 6i a půl je hustá

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

8.9.2015 v 12:46 | Nahoru | #3

Stev píše: v nízkejch otáčkách ducati nefunguje až od panigale, 1098 a 1198 byly naopak známý dost hutnym středním pásmem. Nic lepšího jsem nenašel ...



Já mám toto:






Do naháče preferuji konkávní průběh výkonu oproti konvexnímu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist