kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: Petta> hovno to brzdi jo?
to ne, ale ten cit v axiálce není takovej, na jakej jsem byl zvyklej a spojka není nastavitelná, tak přemýšlím, že pořeším obě strany.
a dostal jsem výbornou nabídku na celej kit, tak přemejšlím, jestli to nevzít.. jinak jsem s třmenama celkem spokojenej.
a když už celý kit, tak nejdřív zjišťuju, co má smysl a co ne..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: to ne, ale ten cit v axiálce není takovej, na jakej jsem byl zvyklej a spojka není nastavitelná, tak přemýšlím, že pořeším obě strany.
a dostal jsem výbornou nabídku na celej kit, tak přemejšlím, jestli to nevzít.. jinak jsem s třmenama celkem spokojenej.
a když už celý kit, tak nejdřív zjišťuju, co má smysl a co ne..
Co jsem tak jako jezdil poslední dobou různý stroje, tak na svou kombinaci 19 pumpa/M4 nedám dopustit. Někomu se to zdá zbytečně moc (rychlý nástup), ale rychle jsem si na to zvykl a hrozně mi to vyhovuje. Naproti tomu třeba Tuono má monobloky M432 a axiální pumpu a to mě teda nepřesvědčilo - ono to brzdí, ale nástup je takovej jalovej a celý mi to přišlo trochu vágní a je potřeba víc síly...ale je to hodně o zvyku. Ubrzdíš s tím asi tak nějak stejně, jenom nemám stejně dobrej pocit když hrábnu na páčku.
Možná M4 nebo M50 nejsou z nejlepšího matroše, ale taky nestojej majlant a výkon/cena je (při správně zvolené pumpě) podle mě dobrej, takže za mě upgradovat