kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Žmuldo, ty voe... ovládací síly ? To je základka taky jak s tím fáčkem...
Chápal bych to u kapoty na okruhu, u střelce co brzdí s rezervou 0,3s do vinglu ze tří kil a celou dobu jede de facto po předním... resp. kdyby tímhle někdo nastrojil 999, nebo 916 ...prostě něco, co na rychlost a citlivost bylo stvořený ...ještě bych řekl..."měl-li někdo ty komponenty 'za levno', tak proč ne" ... takhle to někdo vyrobil a nabídnul jen proto, aby mohl Žmulin nasírat Frýdoma...a to mi přijde za 340tCZK fakt dost zbytečný ...to můžeš i jinak...levněji
Brzdy sem ti woe napsal jakoby polopaticky,abys pochopil,že už v prvním příměru s Lídlem sem myslel jen,že prostě brzděj skvěle a svynaložením minimální síly.
To fáčko je furt základka nejzákladkovitější
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Stev>Chápal bych to u kapoty na okruhu, u střelce co brzdí s rezervou 0,3s do vinglu ze tří kil a celou dobu jede de facto po předním... resp. kdyby tímhle někdo nastrojil 999, nebo 916 ...prostě něco, co na rychlost a citlivost bylo stvořený ...ještě bych řekl..."měl-li někdo ty komponenty 'za levno', tak proč ne" ... takhle to někdo vyrobil a nabídnul jen proto, aby mohl Žmulin nasírat Frýdoma...a to mi přijde za 340tCZK fakt dost zbytečný ...to můžeš i jinak...levněji
nedá mi to než zopakovat ten příklad se závodníma twinama kterej si původně taktně přešel. Ty motorky maj kolem 100 koní max, myslíš že ten kdo na to má tam nedá na podvozek to nejlepší?