kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Hele motorodino, mám dotaz... (ano jsou i věci které nevím a nechám si poradit )
Chtěl bych si koupit dva momenťáky.
Jeden velkej na kola a velký věci ...60-200Nm
Druhej malej na aretační šrouby na vidlích, brzdy, tlumiče, řízení...atd. 0-60(80)Nm např.
Koho byste doporučili ? Nepotřebuju honit přesnost, jen ač rukou poznám zatažení v nějakým rozmezí, bych chtěl mít trochu víc jistoty.
0-60 asi neseženeš a jestli jo, tak bude buď drahej nebo né moc přesnej. Dlouho jsem špekuloval a nakonec nebylo zbytí a mám taky tři. Jeden mega lídlovskej, jeden prostřední z haspa (radši nebrat, stupnice naprd, člověk nad tím musí vždycky půl hodiny špekulovat kolik je tam vlastně nastavený) a 4-24 na motory a citlivý věci (ten byl ze všech nejdražší).
To ostatní: jak to řešíte s kalibrací? Necháváte to někde kontrolovat, nebo se k tomu jen jako já slušně chováte a věříte v techniku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: 0-60 asi neseženeš a jestli jo, tak bude buď drahej nebo né moc přesnej. Dlouho jsem špekuloval a nakonec nebylo zbytí a mám taky tři. Jeden mega lídlovskej, jeden prostřední z haspa (radši nebrat, stupnice naprd, člověk nad tím musí vždycky půl hodiny špekulovat kolik je tam vlastně nastavený) a 4-24 na motory a citlivý věci (ten byl ze všech nejdražší).
To ostatní: jak to řešíte s kalibrací? Necháváte to někde kontrolovat, nebo se k tomu jen jako já slušně chováte a věříte v techniku?