kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 26.06.2017 06:40:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: assassin> jo to žvejknutí zadního tlumiče znám i z rotačáku, to jsem vyřešil větší kompresí a už to není tak markantní a ani to neposkakuje, ale já jsem jak dvakrát přeloženej vítr, 86kg v plný polní e: tu geo mám možná trochu jinou, mám kratší vidle, ale to si ty vlastně můžeš popustit v brejlích... Jo a někdy zkus dozadu 180/55ZR17, moto okamžitě ožije a líp se ovládá, už tam jinou nedávám i s 190/55 byla hůře ovladatelná...
S nastavenim si jeste hraju, vetsi komprese pomuze - ale v tom smyslu ze omezis zdvih, tolik se to nezhoupne ale na horsim povrchu to drnca tak, ze to nedovoli jet rychleji. To zkracovani stopy muzu resit v zadu, mam tam stelovani vysky - ale ja mam problem spis s tim, ze to "zataci moc" a ne malo :) 180/55 jsem jezdil, hezky se to vodi, ale ve vetsim naklonu uz jede na muj vkus dost po hrane... Budu tam ted davat 190/55
Se pak muzem domluvit a zkusit to porovnat.