kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Pokud se někdy v budoucnu do jedné stopy vrátím, bude to na 99 procent zase Corsaro MY2017. Opravu tohodle jsem zavrhnul z důvodu finanční náročnosti, protože za ty prachy by to stejně už navždy zůstala (hodně) bouraná motorka. Transplantaci motoru do jiného nemá moc smysl řešit, protože motor je u novějších ročníků to poslední, co odejde a měnit ho jenom kvůli barvě je nesmysl. Dokud je k mání Corsaro, tak jinou motorku v podstatě ani nechci. Proč zase Corsaro? Protože motor, zvuk, vzhled a nasranej kukuč, reakce na plyn daná tím, že to snad jako poslední motorka nemá elektronickej plyn, ale třeba i pro mě snad optimální ergonomie. Konkurence (Brutale, M1200S) mě nijak neuchvátila a taky MM je srdcovka, asi za to může ta orlice. Corsaro ZZ mě pak nijak nedostalo změnou vzhledu.
PS: Jinak v garáži nebyla, tam jsem ji transportoval až tenhle víkend. Takže jsem celou dobu taky nemohl, ať už je myšleno cokoliv
Naposledy editováno 22.01.2018 20:19:23
Máš ještě dost času na přemýšlení,zima bude dlouhá,ale jak to na jaře vypukne,tak tě začnou svrbět ruce