kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nějak z toho mám zas hlavu v pejru, lithiových mazadel je tři prdele, všechny parametry víceméně odpovídají, akorát u viskozity se to dost rozchází - v manuále je předepsaná viskozita 148 cSt, leč zároveň doporučovaný Agip grease 30 má 103 cSt, a to co se dá běžně sehnat má okolo 50 cSt.
(Co to vlastně vůbec znamená? )
FiZzeR píše: Tuší někdo, jak je to s tou vazelínou do letmáče u MV?
Nějak z toho mám zas hlavu v pejru, lithiových mazadel je tři prdele, všechny parametry víceméně odpovídají, akorát u viskozity se to dost rozchází - v manuále je předepsaná viskozita 148 cSt, leč zároveň doporučovaný Agip grease 30 má 103 cSt, a to co se dá běžně sehnat má okolo 50 cSt.
(Co to vlastně vůbec znamená? )
Jestli chceš aby ti vydrželo. Nesmíš ho nacpat úplně plný, až to z něj leze. To vždy oddělá ložiska
Já dával do aprilky skf modrou a vydrželo to nesmysl. Já asi 20 tkm a Moto jezdí do dnes. Myslím to letmé kolo
...taky jsem nevěděl...ale zajímalo mě to.
Já už nechal v 50tkm náboj otevřít, vyčistit a namazat. Ani nevím čím to dělal můj mechanik - podle mě je tam základní princip tý vazelíny jako odpuzovač vody - takže cokoli co vydrží teplotu na zadním kole, tam bude fungovat.