kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Na jízdu se přeci nedá ani uplně srovnávat motka z fabriky a druhá s koncovkou a mapou..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: No,já psal příklady o KTM a BMW,který jsou fakt úspěšný a průserům se rozhodně nevyhnuly a myslim,že v pár případech větším.Jak sem psal.Já osobně klidně budu jezdit na Suzuki a hlavu si z toho dělat nebudu.Jenom právě nerozumim tomu kategorickýmu odsuzování u novýho kousku,když to musí bejt už po tom roce v dalších sériích odstraněný.Pokud furt ne,tak už by to byli fakt kokoti...
Na jízdu se přeci nedá ani uplně srovnávat motka z fabriky a druhá s koncovkou a mapou..
Pokud v Ducati řeknou - hele my víme, je to na píču, žere to volej. Jezdi, my ti budem volej kupovat, mezitím na tom v Bologni makaj jak mourovatý a jakmile to vyřešej, tak ti vyměníme motor nebo jeho část. S takovou bych byl úplně happy - tolik k tomu "prvnímu roku". V jakémkoli jiném případě to neakceptuji.
A k tý mapě, to přece nemůžeš myslet vážně Jakože přideš do salónu, koupíš motorku a dostaneš info - no víte pane, ono takhle z fabriky je to trochu ucukaný no. Ale víte co, řešení je jednoduchý, vysolte nám tady 60 litříků nebo tak něco, my tam dáme vejfuky, mapu a to bude poježdění