kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
VikousS4 píše: Pěkná, kotouče z 998..... k tý 999s, byly nějaký přechodový modely, nevím jestli přímo Sko, ale už jsem viděl ze závěru roku 04 modely 05 ještě se starou menší kapotou, a dost lidí to i měnilo, protože se jim stará kapota líbila víc, to by asi nebyl problém...ale ty ostatní věci by mi vadily, hlavně erkovej štítek s číslem....samo to vůbec nemusí znamenat, že se jedná o válendu, jsou podívini, který takhle záměrně tuní. Jen pro mě by měl kouzlo právě ten originál...
jj taky uz jsem mel vyhlidnuty prave tyhle kovany kola a dalsi horcikovy dily z R.... ale pak jsem si rikal, ze radsi zachovam serii...
jako ono ty Rkovy dily stoji nesmysl, takze by slo je prodat, nakoupit ty Skovy a jeste dost zbyde... otazka je jaka je ta jeho predstava o cene. ale kazdopadne mam radost, ze ty motorky uz nejsou a kdyz jsou tak za ne chtej zlatou hroudu.... ikdyz je to nepojizdnej krap :D
VikousS4 píše: Pěkná, kotouče z 998..... k tý 999s, byly nějaký přechodový modely, nevím jestli přímo Sko, ale už jsem viděl ze závěru roku 04 modely 05 ještě se starou menší kapotou, a dost lidí to i měnilo, protože se jim stará kapota líbila víc, to by asi nebyl problém...ale ty ostatní věci by mi vadily, hlavně erkovej štítek s číslem....samo to vůbec nemusí znamenat, že se jedná o válendu, jsou podívini, který takhle záměrně tuní. Jen pro mě by měl kouzlo právě ten originál...
jj jeste bych na to dal znak "véeres" :D