kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Motor celkem držák, vačky, hlavy, písty, válce jako nové, ale spotřeba oleje ze startu testu 0,1L / 1000 km. V druhé polovině testu už 0,4L/1000 km. Po rozebrání nepřišli na nic, v čem by to mohlo být. Přičetli to vyšší zátěži na dálnicích, jízdu ve dvou, a hrkačky po městě v parném létě.
Vodítka sacích ventilů byly na jejich koncích sice více opotřebeny, ale uprostřed své délky (kde se to má údajně měřit) byly ještě v toleranci.
Vyjádření továrny na vyšší spotřebu oleje: Je to sice větší hodnota, ale ještě v toleranci
Šuty píše: Včera jsem si přečetl v právě vyšlém Motocyklu test na 50 tis km malé Multistrady 950.
Motor celkem držák, vačky, hlavy, písty, válce jako nové, ale spotřeba oleje ze startu testu 0,1L / 1000 km. V druhé polovině testu už 0,4L/1000 km. Po rozebrání nepřišli na nic, v čem by to mohlo být. Přičetli to vyšší zátěži na dálnicích, jízdu ve dvou, a hrkačky po městě v parném létě.
Vodítka sacích ventilů byly na jejich koncích sice více opotřebeny, ale uprostřed své délky (kde se to má údajně měřit) byly ještě v toleranci.
Vyjádření továrny na vyšší spotřebu oleje: Je to sice větší hodnota, ale ještě v toleranci
A mě jste se tu tlemili, když jsem řešil Multici 1260 S a spotřebu oleje, kde byla 0,7 až 1l na 1000km
Kdyby to aspoň Ducati uměla vyřešit a chtěla vyřešit....
Hlavní důvod, proč jsem ji nekoupil