paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 11:30 | Nahoru | #1
me to vzhledem k litrovymu vykonu a otackam jaky to dosahuje prijde celkem ok. Dan za parametry co to ma...

"rejsink" motory proste zerou oil, vsude se nastavuji vule aby ten motor bezel zlehka...

Naposledy editováno 28.01.2019 11:30:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 11:34 | Nahoru | #2
assassin> 113 koní na motoru z 950 objemu není úplně moc. Ale tak zas to může bejt daň za nižší spotřebu benzínu. Věřím že ta nová multistrada žere půlku toho co starý motory co nežraly olej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.1.2019 v 18:09 | Nahoru | #3

assassin píše: me to vzhledem k litrovymu vykonu a otackam jaky to dosahuje prijde celkem ok. Dan za parametry co to ma...

"rejsink" motory proste zerou oil, vsude se nastavuji vule aby ten motor bezel zlehka...



Já ti nevím, ale Tuono má větší parametry než tenhle motor a bralo to tak 0,7l na 10 000km
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist