kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Mě už by trochu stalo že bramboru má dneska každej. Skoro mi to přijde jako na balkáně, kde zase mají všichni Medvěda
souhlas, proto pisu, ze nakonec stat pred rozhodnutim julie vs bawo tak nevezmu ani jedno. me by nejvic vyhovovalo, kdyby volho jeste treba 10 let /300tis km vydrzelo
zmulin: ja verim tomu, ze kdyz natrefis na udrzovanou ojetinu a nebo to koupis novy a budes se starat, ze to bude fungovat.... ale rozdil proti tem autum ktery tuhle povest nemaj je prave v tom, ze ty docela casto jezdi ikdyz je majitel prase a na udrzbu totalne kasle.... a to co ma alfa navic dnes uz asi moc lidi neoceni ono ostatne ani neni kde, na tech preplnenejc cestach plnejch vymolu nebo kamer....
jo a julie je na muj vkus az dost usedla - na jednu stranu jo, super sleeper, kdo by v tom cekal 500koni ... ale na druhou stranu bych cekal, ze se na italske krasce designeri odvazou vic... zvlast kdyz italove totalne prekvapili technikou - 500PS V6 a RWD je na dnesni pomery solidni ulet...
Naposledy editováno 25.10.2019 21:14:34
Tu tvoji M4 sem zmínil v souvislosti s odkazem na severní smyčku.Quadrifoglio je nejrychlejší produkční sedan a věř tomu,ze do Hamburku bys určitě přijel min rozlamanej v ni,než v M4.
Giulia je pěkná a podle mě na silnice ideál verze co pobaví je 2.0Tb Veloce s cca 300Ps.Na rozdíl od BMW 3er je ale zábavná i s 2.0Jtd
Ad ty komponenty co zmiňoval Libor.Pravda je,ze třeba zrovna Superb 1 byla podvozkově srážka.Skvele na tom svitily xenony a 1.9Tdi málo žralo