paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.12.2019 v 18:34 | Nahoru | #1

Petta píše: z.a.j.o.c.h> kazdej to vidime jinak a muzem mit jinej nazor, ne? Mam 86 Nm a 110 ve 170 kilivy masine a je mi to proste malo. Nemusime tu byt vsichni za jedno, ze 100 koni na silnici staci a vic stejne nevyuzijeme. Neni treba zvedat oci a delat ze me hnupa, ze dalsi, co potrebuje 200 koni



No tak proto jsou všechny ty V4 a hektolitry, ale na ten objem a koncepci motoru je to pěkný. Ale je fakt, že já si vystačím s vydechlym vzduchacem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.12.2019 v 18:49 | Nahoru | #2
z.a.j.o.c.h> Jo ten tvuj “opouzivanej” monstr se mi libi. A rekl bych, ze na zanovni vonavce ve ktere ti lezi pul míče by se ti tak dobre nejezdilo. Btw uz to jede?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.12.2019 v 19:33 | Nahoru | #3

z.a.j.o.c.h píše: No tak proto jsou všechny ty V4 a hektolitry, ale na ten objem a koncepci motoru je to pěkný. Ale je fakt, že já si vystačím s vydechlym vzduchacem


Dyt v pohode, ja mam 1078 vzduch rad a mozna se k ni jednou vratim. Teda k hyprosi, ale jeste nenastal ten spravny cas. I kdyz co z nej udelal walt siegl za cestaka, to bych mohl hned..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist