kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: z.a.j.o.c.h> kazdej to vidime jinak a muzem mit jinej nazor, ne? Mam 86 Nm a 110 ve 170 kilivy masine a je mi to proste malo. Nemusime tu byt vsichni za jedno, ze 100 koni na silnici staci a vic stejne nevyuzijeme. Neni treba zvedat oci a delat ze me hnupa, ze dalsi, co potrebuje 200 koni
No tak proto jsou všechny ty V4 a hektolitry, ale na ten objem a koncepci motoru je to pěkný. Ale je fakt, že já si vystačím s vydechlym vzduchacem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: No tak proto jsou všechny ty V4 a hektolitry, ale na ten objem a koncepci motoru je to pěkný. Ale je fakt, že já si vystačím s vydechlym vzduchacem
Dyt v pohode, ja mam 1078 vzduch rad a mozna se k ni jednou vratim. Teda k hyprosi, ale jeste nenastal ten spravny cas. I kdyz co z nej udelal walt siegl za cestaka, to bych mohl hned..