kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Vsak jsem to napsal.. Psal jsem jen o zkusenostech s vysokejma motorkama, nesrovnavam ty motorky, to ani nejde. Jednou jsem se svez na motardu na trati a nebylo to zly.. ale rozhodne bych nenasel limity endurovyho podvozku . O to slo..
To si kuř, že našel, enduro má hlavně extra měkkou př. vidlici... a už výměnou přední 21ky za 17ku (zadní 17ka balón je +/- stejná jako 18ka drapák, tam se výška nemění) celou motku nakopneš extrémně na předek... a při trochu ostřejším zabrzdění, ti zajede vidle se zdvihem 300 a máš pocit že př.kolo se ztratí někam pod motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: To si kuř, že našel, enduro má hlavně extra měkkou př. vidlici... a už výměnou přední 21ky za 17ku (zadní 17ka balón je +/- stejná jako 18ka drapák, tam se výška nemění) celou motku nakopneš extrémně na předek... a při trochu ostřejším zabrzdění, ti zajede vidle se zdvihem 300 a máš pocit že př.kolo se ztratí někam pod motor
A porad se to tak nori, i kdyz mas predpeti treba na max? Jiny pruziny by to mohly vyresit? Pak to asi ale ztraci vyznam, kdyz chce clovek menit kola..