paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.12.2019 v 08:06 | Nahoru | #1

Petta píše: Vsak jsem to napsal.. Psal jsem jen o zkusenostech s vysokejma motorkama, nesrovnavam ty motorky, to ani nejde. Jednou jsem se svez na motardu na trati a nebylo to zly.. ale rozhodne bych nenasel limity endurovyho podvozku . O to slo..



To si kuř, že našel, enduro má hlavně extra měkkou př. vidlici... a už výměnou přední 21ky za 17ku (zadní 17ka balón je +/- stejná jako 18ka drapák, tam se výška nemění) celou motku nakopneš extrémně na předek... a při trochu ostřejším zabrzdění, ti zajede vidle se zdvihem 300 a máš pocit že př.kolo se ztratí někam pod motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.12.2019 v 08:59 | Nahoru | #2

PETARDAK píše: To si kuř, že našel, enduro má hlavně extra měkkou př. vidlici... a už výměnou přední 21ky za 17ku (zadní 17ka balón je +/- stejná jako 18ka drapák, tam se výška nemění) celou motku nakopneš extrémně na předek... a při trochu ostřejším zabrzdění, ti zajede vidle se zdvihem 300 a máš pocit že př.kolo se ztratí někam pod motor



A porad se to tak nori, i kdyz mas predpeti treba na max? Jiny pruziny by to mohly vyresit? Pak to asi ale ztraci vyznam, kdyz chce clovek menit kola..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist