Rozhoduju se,zda se vyplatí koupit tuhle motorku nebo ne http://www.motoinze...3-xv-125-virago.html
Z informací z inzerátů je zřejmý,že má promáčknutou nádrž a zlobí dobíjení,jenže sem se na ni byl podívat osobně a ještě nějaký chybky jsem tam našel(nebo spíš kámoš,který tomu rozumí),při startování jakoby divně kvičí,má kapátko rozhozenou zadní rozetu,že je tam prý vůle asi jedné desetiny milimetru,přičemž pak rachtá řetěz a má nepatrně ohnutý řidítka,kdyby mi to neřek,tak to nepoznám...
Nejvíc mě ale štve ta elektronika,všechno shnánět a montovat,jestli se teda něco vůbec sežene..a nakonec za to vyplánout ještě desítku ?
Po 50 km se prej musí dát na nabíječku.
Nevím jestli počkat po sezoně a pak kouknout se po jiné..
Dík moc za všechny rady,připomínky atd.Asi se i radši omluvim za nově zbytečně založený vlákno ale potřebuju to konkrétně k téhle motorce.
Naposledy editováno 13.08.2015 22:18:37
Horší ale bude to, že "při startování divně kvičí" = startovací volnoběžka mele z posledního, opravným sadám moc nevěřit, lepší je dát celou volnoběžku novou a počítej s cca 5000,- výdajem. V inzerátu nejsou uvedené najeté km, ale právě dle toho, že pomalu odchází volnoběžka, tak motorka musí mít najeto 60 - 80000km.
K těm řidítkům - motorka evidentně padla na levý bok a nádrž v tom místě nevypadá podřená, takže se docela dá věřit otřepané frázi, že "spadla ze stojanu". Řidítka by se při takovém "svalení" ohnout neměla (i když 100% jisté to není), proto je nezbytné se na motorce projet, za jízdy opatrně pustit řidítka a zda nebude táhnout ke straně. Motorka může být klidně opravená po vážnější bouračce, tak pozor, aby nebyl hnutý rám, nebo v něm nebyly mikropraskliny (budou-i na rámu evidentně přestříkaná místa, je to jednoznačně podezřelé).
A rozeta by rozhodně žádnou vůli mít neměla.
Čili dobře si to promysli a hlavně si spočítej všechny předpokládané výdaje, přičti je k ceně a pak porovnávej s dalšími inzeráty - aby ses nakonec nedostal na cenu větší, než za jakou bys sehnal jiný exemplář, v lepším stavu.
1 reakcí na tento příspěvek Vyplatí se koupě této Yamahy Virago 125 ?
1 reakcí na tento příspěvek Vyplatí se koupě této Yamahy Virago 125 ?
1 reakcí na tento příspěvek Vyplatí se koupě této Yamahy Virago 125 ?
Humusus píše: a proč se nezajedeš podívat na tuhle ? ta je za stejný peníze...
A ještě lépe TUTO, nebo jí podobnou.
Vím, je asi nad jeho finanční možnosti, ale při prodeji, který se bude zcela jistě za nějaký čas realizovat, je Shadow prodejnější (alespoň v této kubatuře). A v porovnání s Viragem působí dospělejším dojmem.
Ale to je jen můj názor a jeho (a každého) volba.
Naposledy editováno 15.08.2015 09:10:59
newtonkrozby píše: Díky za komenty,podle toho jak píše J.M.K by to vyšlo docela draho ,teď mi ale pán napsal,že by mi kvůli tomu startování slevil na 21 500.
"Pán" se Tě pokouší pěkně vzít na hůl. Slevit 15 stovek je výsměch do ksichtu, když za novou volnoběžku dáš cca 5000,- i s prací. Začíná to čím dál víc "smrdět", že by tam na Tebe číhaly další pasti, takže, jak už psali ostatní, na tento exemplář zapomeň.
Padlo tu slovo o VT125C, je sice pravdou, že Shadow je prodejnější a vypadá "dospěle", ale zase Virgl je malý a hlavně lehký, takže i ve 125ccm verzi je relativně svižný, kdežto Shadow bude dost těžkopádná a kor v kopcích, natož s spolujezdcem, se motor bude trápit. Pro úplné začátky na motorce je Virgl svými jízdními vlastnostmi naprosto ideální. Musíš hodně popřemýšlet a hlavně si obě motorky vyzkoušet, abys věděl, která Ti "sedne" lépe.