Téma: Moto Jelínek Zlín
1.9.2015 v 18:57
Ahoj všichni,
chtěl bych varovat před Moto Jelínek ze Zlína. Objednal jsem u nich Pionýr karburátor, který sice dorazil rychle a ne draho, ale bez jehly a s naprosto zadřeným šoupátkem. Nový, podotýkám.
Volal jsem tam, abych se zeptal, jak postupovat a doporučil jim, aby kontrolovali, co rozesílají. Slušně, asertivně, ne jako vesnické hovado.
Když jsem se zeptat, proč nekontrolují, co posílají mi bylo řečeno, že jsem nějakej přidrzlej a že posílají !padesát! balíků denně a kdo to má všechno kontrolovat. A ať to koukám okamžitě poslat zpátky a pošlu jim číslo účtu. Pokud to dorazí v pořádku, pošlou mi peníze...
To je přístup, ze kterého jsem si málem sedl na prdel... Pošlu jim to na stejnou dobírku, jako to poslali mě, snad se těch peněz někdy dočkám. Dalo by se bez nich žít, je to pár stovek, ale jde o princip :)
chtěl bych varovat před Moto Jelínek ze Zlína. Objednal jsem u nich Pionýr karburátor, který sice dorazil rychle a ne draho, ale bez jehly a s naprosto zadřeným šoupátkem. Nový, podotýkám.
Volal jsem tam, abych se zeptal, jak postupovat a doporučil jim, aby kontrolovali, co rozesílají. Slušně, asertivně, ne jako vesnické hovado.
Když jsem se zeptat, proč nekontrolují, co posílají mi bylo řečeno, že jsem nějakej přidrzlej a že posílají !padesát! balíků denně a kdo to má všechno kontrolovat. A ať to koukám okamžitě poslat zpátky a pošlu jim číslo účtu. Pokud to dorazí v pořádku, pošlou mi peníze...
To je přístup, ze kterého jsem si málem sedl na prdel... Pošlu jim to na stejnou dobírku, jako to poslali mě, snad se těch peněz někdy dočkám. Dalo by se bez nich žít, je to pár stovek, ale jde o princip :)
No s tímhle přístupem bych se ani nedivil, kdybys ty peníze nedostal ani tentokrát, nic ve zlém, ale "a doporučil jim, aby kontrolovali, co rozesílají" je nejlepší cesta jak je spolehlivě nasrat. Chtělo by to taky trochu přemýšlet, těžko můžeš po někom chtít, aby před odesláním rozebíral karb, nebo podrobně zkoumal obsah balení, kór když to kolikrát dělá špatně placená ženská, která o tom nemá ani páru jak to má vypadat, prostě prodávají co jim dodavatel dodal a těžko je to jejich vina. Sám jsem nějaký věci vracel kvůli různým nedostatkům, naposledy jeden z fendrů na plachetnici, který někdo nářízl při rozbalování balení (já to nebyl, trhal jsem je rukama), poslal jsem jim fotky, slušně se dotázal, fendr poslal a druhý den jsem měl nový, každopádně good luck, ale tím že lidi zbytečně nasíráš si většinou spíš uškodíš než pomůžeš.
Tyhle věci řeším poměrně často a nemám problém, ze zkušenosti se po dobře míněné radě naštvou jenom lidi, kteří si uvědomují, že něco podělali... No uvidíme jak to dopadne, sám jsem zvědavý. Každopádně upozornění z toho vyplývá - já už tam znova nenakoupím a vy byste to měli minimálně zvážit :)
Ahoj,
moje osobní zkušenost s MotoJelínek je taky ne zrovna příkladová. Objednával jsem pár věcí, vše došlo tak nějak v pořádku, ale jedna věc chyběla a místo ní tam byla jiná, měli bordel v číslech produktů, to sem vzal v cajku. Ale potřeboval sem ještě tu jednu věc, byl to koš spojky na Stadíka S22. A co mi přišlo, to snad ani nebyl hrubý výrobek.
Spojkovej koš, zřejmě pozinkovanej /zbytečně/, ale za to koroze už ho žrala dávno předtim, samosebou to dorazilo s nějakym rezavym lišejem, kterej se ruku v ruce se zubem času prodral na povrch. Absolutně neopracovaný, neodhrocený, tak jak to vypadlo z mechanickejch nůžek, tak to poslali jim a oni pak mě. Polovina z unašecích zubů křivá jak debil.
Bohužel dělám na kontrole kvality a shodou okolností ve strojírenskym odvětví a tohle sem fakt nepochopil. Na to se prostě nikdo nepdíval jak u dodavatele tak u prodejce.
A myslim že by mohlo bejt v zájmu MotoJelínek, aby si udělal občas aspoň nějakou namátkovou kontrolu, protože jinak ty nagativa pak směřujou jenom na ně..
Už tam nenakoupim nic.
moje osobní zkušenost s MotoJelínek je taky ne zrovna příkladová. Objednával jsem pár věcí, vše došlo tak nějak v pořádku, ale jedna věc chyběla a místo ní tam byla jiná, měli bordel v číslech produktů, to sem vzal v cajku. Ale potřeboval sem ještě tu jednu věc, byl to koš spojky na Stadíka S22. A co mi přišlo, to snad ani nebyl hrubý výrobek.
Spojkovej koš, zřejmě pozinkovanej /zbytečně/, ale za to koroze už ho žrala dávno předtim, samosebou to dorazilo s nějakym rezavym lišejem, kterej se ruku v ruce se zubem času prodral na povrch. Absolutně neopracovaný, neodhrocený, tak jak to vypadlo z mechanickejch nůžek, tak to poslali jim a oni pak mě. Polovina z unašecích zubů křivá jak debil.
Bohužel dělám na kontrole kvality a shodou okolností ve strojírenskym odvětví a tohle sem fakt nepochopil. Na to se prostě nikdo nepdíval jak u dodavatele tak u prodejce.
A myslim že by mohlo bejt v zájmu MotoJelínek, aby si udělal občas aspoň nějakou namátkovou kontrolu, protože jinak ty nagativa pak směřujou jenom na ně..
Už tam nenakoupim nic.
1 reakcí na tento příspěvek Moto Jelínek Zlín
Všichni dodavatelé, se kterýma pracuju kontrolují před odesláním, jestli je to ono, jestli je to v pořádku.
Jak říkáš, je to v jejich vlastním zájmu to kontrolovat, myslím, že padesát balíků za den není zase tolik, aby se z toho jeden strhal...
A jak už jsem psal hned na začátku, nikomu jsem nevynadal ani jsem nebyl za hulváta... zato jejich reakce
Jak říkáš, je to v jejich vlastním zájmu to kontrolovat, myslím, že padesát balíků za den není zase tolik, aby se z toho jeden strhal...
A jak už jsem psal hned na začátku, nikomu jsem nevynadal ani jsem nebyl za hulváta... zato jejich reakce

papiknives píše: Všichni dodavatelé, se kterýma pracuju kontrolují před odesláním, jestli je to ono, jestli je to v pořádku.
Jak říkáš, je to v jejich vlastním zájmu to kontrolovat, myslím, že padesát balíků za den není zase tolik, aby se z toho jeden strhal...
A jak už jsem psal hned na začátku, nikomu jsem nevynadal ani jsem nebyl za hulváta... zato jejich reakce


by mě zajímalo, v jakém odvětví se pohybuješ. drtivá většina na trhu je čína, už vidím, jak ti to každej kontroluje.
zkus si představit propisky. baleno po 1000 ks. 50 balíků denně. to se nestrháš, na to se vysereš, protože to prostě nedáš.
každý problém má vždy minimálně 2 pohledy.
reakce - to už je pochopitelně o něčem jiném....
ale pokud se ozve chytrolín, pro kterého není přeci problém čeknout 50 balíků denně, tak jak na to reagovat. ano, je lepší to polknout, protože je to zákazník, ale občas nemá každej svůj den.
1 reakcí na tento příspěvek Moto Jelínek Zlín
Nástrojařina, hodinařina... dodavatelé z GB, US, ČR a Švýcarska... asi jsem příliš zmlsaný, ale sakra, nějaká výstupní kontrola přece musí být, vždyť si tak akorát s...u do vlastního hnízda, ne?
papiknives píše: Nástrojařina, hodinařina... dodavatelé z GB, US, ČR a Švýcarska... asi jsem příliš zmlsaný, ale sakra, nějaká výstupní kontrola přece musí být, vždyť si tak akorát s...u do vlastního hnízda, ne?
u dodavatelů z těchto lokalit bych tomu věřil. pokud to nejsou překupníci podobní Holanďnům, kteří jen nakoupí v Čajně, dovezou, přeskladní, pošlou. Pro tebe je dodavatel NL, ale původ Čajna. Pokud toho expedují x palet denně, není kontrola defakto možná. levnější je sem tam uznat reklamaci, dobropis, nebo výměna.
mám zkušenosti s Čajnou a i výrobou v ČR....i ten, kdo v ČR vyrábí občas přes veškerou kontrolu zapomene do krabice vložit spojovací materiál na kompletaci.
vždy je to o lidech. a každej děláme chyby.
Má zkušenost s reklamací u MOTO Jelínek je pozitivní. Objednal jsem správně ložiska do středů kol na Stadiona. Přišel chybný rozměr. Nikam jásem nevolal, ofotil objednávku na které byl správný rozměr, napsal v ruce krátký dopis s žádostí o zaslání správných ložisek a na své náklady poslal zpět. Následně přišly správná ložiska a v zásilce HOTOVOST jako kompenzace za náklady s poštovným.
a když si objednáš někde ojnici tak myslíš že dealer bude měřit každý oko mikrometrem a dělat defektoskopii jesi v ní není trhlina..??? seš normální? neřeknu kdyby ty díly vyráběly tak tam kontrola výroby má bejt, ale jen jim to přišlo a poslaly ti to... kdybys měl normální přístup určitě ti rádi objednaj novej a ten starej jim vyreklamujou....
já ho trochu chápu. Ono i když kontroluješ, tak se občas nezadaří. Momentálně máme na firmě 4x kontrolu a i tak často něco odchytí ta poslední a sem tam se to i tak neodchytí. Reálně to jsou promile případů, ale s narůstajícím objemem koncové číslo roste, byť se chybovost snižuje. Radit, ať každý nový díl rozeberou do šroubku a zkontrolují je rada s prominutím na potlesk na obě tváře. V takovým případě může být 50 balíků práce na 3 dny. Ono ne každý balík je práce na 5 minut.
A pokud se mu před tvým telefonátem poštěstilo, že se posralo pár jiných věcí (což se v podnikání tak nějak stává a většinou bez ohlášení), tak halt jsi měl to štěstí, že jsi volal v okamžiku, kdy už trpělivost člověka jela z posledních rezerv.
A pokud se mu před tvým telefonátem poštěstilo, že se posralo pár jiných věcí (což se v podnikání tak nějak stává a většinou bez ohlášení), tak halt jsi měl to štěstí, že jsi volal v okamžiku, kdy už trpělivost člověka jela z posledních rezerv.
Dobrý večer. Po hodně letech, kdy jsem se přestal hrabat v motorkách, jsem se k tomu vrátil. Asi mi nějak v té vesměs kancelářské práci chybí ty ruce od šmíru. A začal jsem tím nejjednodušším. Dávám dohromady staré pionýry. Moto Jelínek využívám naplno, vše na dobírku, jelikož to mám daleko a zatím bez jediného problému. Pokud se potřebuji na něco zeptat, tak zavolám a vždy se mi dostane příjemné odpovědi jak od samotného pana Jelínka, tak od jeho zaměstnanců. Tak doufám, že to bude tak i nadále.
Docela úsměvné, to co jsi napsal svědčí spíš něco o tobě a ne o té firmě
Je vidět, že jsi asi velko/maloobchod nedělal, já jo a kdyby mě někdo řekl, že mám vše kontrolovat tak ho pošlu někam
Víš jak by vypadalo už jednou rozbalený zboží? Je to většinou hned poznat.
A posílat na dobírku....jen si prodražuješ celej proces, protože oni to nepřeberou a ani nemůžou. Oni ti musí vystavit storno fakturu do účetnictví, že zaplatili dobírku by možná ani do účetnictví nedostali.
Navíc logicky nemůžou vědět, jestli si z nich nějakej podobně naštvanej zákazník nedělá dobrej den a neposílá zabalenou cihlu.
Naposledy editováno 30.11.2015 18:52:12

Je vidět, že jsi asi velko/maloobchod nedělal, já jo a kdyby mě někdo řekl, že mám vše kontrolovat tak ho pošlu někam

A posílat na dobírku....jen si prodražuješ celej proces, protože oni to nepřeberou a ani nemůžou. Oni ti musí vystavit storno fakturu do účetnictví, že zaplatili dobírku by možná ani do účetnictví nedostali.
Navíc logicky nemůžou vědět, jestli si z nich nějakej podobně naštvanej zákazník nedělá dobrej den a neposílá zabalenou cihlu.
Naposledy editováno 30.11.2015 18:52:12
uvědomte si, že válce, hlavy brzdové pakny a další věci které se prodávají dnes, nejsou prvovýroba, je to polsko a čína
než si koupit nový válec hlavu nebo paknu, vyplatí se sehnat staré věci a opískovat prelepit přenýtovat nebo vybrousit
já tam nakupoval několikrát, bez problémů, s tím že tyristor k babetě jsme hned vyhodil protože nefungoval a koupil jsem jiný na fichtlkramku
nakupovat by měl člověk s elementárním právním vědomím, objednávku z eshopu lze zrušit do 14 dnů bez udání důvodu, pak jen těžko vymůžeš poštovné...pokud jelínek zaslat to co jsis neobjednal..pošli jim to zpět a požaduj vrácení peněz na účet včetně poštovného...a vše si řádně zdokumentuj, číslo objednávky, fakturu, stav zboří ( několik fotografií)...
poštovné ti bud vrátí dodatečně na účet, lepší by bylo kdyby jsi vyžádal předem štítek pro dopravce - např. PPL-ko, firmy mají dopravné za méně než stokorunu, pošlou ti to mailem, ty vytiskneš nalepíš na balík a uložíš na prvním PPL shopu který máš nejblíž...
tu dokumentaci včetně fotek máš pro případ že bys měl s jelínkem problém, pak bych napsal podnět k ČOI a žádal jí aby zakročila..od toho jí máme...
než si koupit nový válec hlavu nebo paknu, vyplatí se sehnat staré věci a opískovat prelepit přenýtovat nebo vybrousit
já tam nakupoval několikrát, bez problémů, s tím že tyristor k babetě jsme hned vyhodil protože nefungoval a koupil jsem jiný na fichtlkramku
nakupovat by měl člověk s elementárním právním vědomím, objednávku z eshopu lze zrušit do 14 dnů bez udání důvodu, pak jen těžko vymůžeš poštovné...pokud jelínek zaslat to co jsis neobjednal..pošli jim to zpět a požaduj vrácení peněz na účet včetně poštovného...a vše si řádně zdokumentuj, číslo objednávky, fakturu, stav zboří ( několik fotografií)...
poštovné ti bud vrátí dodatečně na účet, lepší by bylo kdyby jsi vyžádal předem štítek pro dopravce - např. PPL-ko, firmy mají dopravné za méně než stokorunu, pošlou ti to mailem, ty vytiskneš nalepíš na balík a uložíš na prvním PPL shopu který máš nejblíž...
tu dokumentaci včetně fotek máš pro případ že bys měl s jelínkem problém, pak bych napsal podnět k ČOI a žádal jí aby zakročila..od toho jí máme...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
8V cievka Poland Jawa 50/23 Mustang | kinedryl | 6 | Včera v 08:40 kinedryl |
Jawa 20 jak postupovat pří těsnění ... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 7 | 20.4.2025 v 09:07 MMARTINK |
Jawa 50/23 typ zadních tlumičů a ná... Jawa 50/23 Mustang | PetrPujmec | 20 | 27.3.2025 v 10:15 nemako |
Olej Mogul TS náhrada Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 15 | 26.3.2025 v 22:22 Sema |
Fichtl - aneb nekonečné problémy [1, 2, 3] Jawa 50/23 Mustang | PinkFloydCZ | 70 | 14.2.2025 v 21:42 Bubak-z-Nemecka |