1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/476
Ale zajímá mě třeba i další motorky. jako je např. 478, 450 atd.. ? :)
2 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/476
Btw. Jestli by šlo nějak udělat, aby když mám tu 175, abych jí mohl řídit legálně :)
Zakyneeek píše: Zajímá mě, zda by to šlo nějak udělat. Sehnat nějaké papíry jinačí, a přihlásit to na ně. nebo já nevím jak to zkrátka napsat..
Btw. Jestli by šlo nějak udělat, aby když mám tu 175, abych jí mohl řídit legálně :)
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/476
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/476
3 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/476
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 175/476
Drak1 píše: Pánové nechci vám do toho kecat ale pokud má mladej A1 tak může řídit max 125 v automatu.To znamená žádná Číza ale max nějakej skůtřík.
Tak to je klidně možný za mě nic takovýho nebylo, tak jsem přepokládal že to má ověřený.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 175/476
BladeRider píše: Tak to je klidně možný za mě nic takovýho nebylo, tak jsem přepokládal že to má ověřený.
taky jsi měl v 15 na padesátku a v 17 na všechno? tak to už jsi starej1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/476
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 175/476
nemako píše: taky jsi měl v 15 na padesátku a v 17 na všechno? tak to už jsi starej
Jojo přesně tak v 15ti jsem měl simsona a v 17ti se mi dostala do rukou ZXR 750. Takže hned na první rovince 200 pak přišla zatáčka a ještě dnes si pamatuju jak jsem dostával všude těma kukuřicema.
A jedna číza by se našla na inzerci.
http://www.motorkari...-125-476-822272.html
BladeRider píše: Jojo přesně tak v 15ti jsem měl simsona a v 17ti se mi dostala do rukou ZXR 750. Takže hned na první rovince 200 pak přišla zatáčka a ještě dnes si pamatuju jak jsem dostával všude těma kukuřicema.
já na soutěžní jawě po pár metrech skončil v kurníku,kterej byl půl metru nad zemí taky to mám dodnes před očimaDrak1 píše: Skupina A1 je druhá kategorie řidičského průkazu na motorky. V tomto rozsahu nalezneme motocykly do 125cm3 a do výkonu 11kW. Mnoho malých skůtrů spadá pod řidičské oprávnění skupiny A1. Zákon zároveň uvádí limit v poměru výkonu motocyklu a jeho váhy. Pokud si chcete pořídit motocykl skupiny A1 a uvažujete o přihlášce do autoškoly k získání řidičáku, musíte se také přesvědčit, že motocykl odpovídá tomuto poměru. Výpočet je jednoduchý, z technického průkazu se dozvíte pohotovostní váhu motocyklu a jeho výkon v kW. Poté vydělíte váhu v kg číslem 10 a pokud vám vyjde číslo menší, než je počet kW, pak jste oprávněni řídit tento motocykl s řidičákem na skupinu A1. Spadají sem také tříkolová motorová vozidla do výkonu 15kW. Pokud vlastníte řidičský průkaz se skupinou B, smíte řídit vozidla skupiny A1 s automatickou převodovkou.
Jak jsem psal, automat plati jenom s ridicakem na auto, priste si to poradne precti.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová kniha - Motocykly v Českoslove... [1, 2] ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 34 | 16.10.2024 v 08:52 Dolin |
Technický průkaz ČZ 175/477 | K-O-Z-E-L | 3 | 18.9.2024 v 21:03 KAWAHAB |
Výrobní číslo čezeta ČZ 175/477 | plachejD | 8 | 13.8.2024 v 16:45 FJRPEPA |
Originální tlumiče ČZ 477 ČZ 175/477 | kpant | 2 | 1.8.2024 v 15:26 kpant |
čz 175/477 nestartuje ČZ 175/477 | Da-Davor | 30 | 21.6.2024 v 17:20 Diljit |