Když jsem to tak počítal co s tím chci vlastně jezdit, tak něco na nějaký přepravení ( zamachrování) ve městě, nějaký ty okrsky, co mi na tý krosce chybí... ale na druhou stranu bych se nechtěl vzdát terénu. A v tom to vlastně všechno vězí na 2 motorky nemám a tak bych se potřeboval ujistit jestli z toho není nějaký východisko nebo jestli mi to utvrdíte.
Nechci si kupovat závodní enduro (neříkám že by se mi to nelíbilo)!!! s tím že budu vědět že na konci sezony budu dělat motor a budu v tom za 20-30 litrů jen to hvízdne noa jestli tomu tak není tak mě vyveďte z omylu!
A jestli mi nedokážete poradit s tímhle tak mi řekněte pro co by jste se obětovali vy jestli enduro/ silnice...
Popravdě na silnici nemám najeto vlastně nic když nepočítám nějaký ty chíplý skůtry,babety :D tak proto ta rozvaha. Díky za váš čas a doufám že mi poradíte.
S Pozdravem Tomáš!
2 reakcí na tento příspěvek Enduro VS Silnice
4 reakcí na tento příspěvek Enduro VS Silnice
kajaspacek píše: tupej motard a dvoje kola. sice budes prehazovat jak vocas, ale tvy pozadavky to splni. a stejne, supermoto je nejlepsi.
no o tom žádná ale ty servisní intervaly na výmněnu aspon u ostrejch endur( zavodní endura) což jsou vlastně motardy(supermoto) jsou naprosto šílený, znám to z krosu. co se týče těch ostrejch endur tak to máš snad po 150?300mth? klika,ojniční sada,pístní sada,ventily,rozvody atak dále atak dále a nemrkneš a jednou do roka seš v tom za 20-40 na ND. To je to o čem jsem tu vlastně mluvil
Po první vyjíždce, cca 150km kdy jsme na něj museli čekat(všichni šestky a sportovní litry) a po zadním mu to nejelo víc jak kilem, navíc si pak nemohl ani sednout jak byl dolámaný... to prodal a nikdy více.
Pak mám kámoše, který má motárda a občas s náma jezdí. Ale tomu je fuk, že nejezdí přes dvě kila a po zadním s bidou kilo. Jede si svoje a vždycky nás dožene. Občas si totiž rád zajezdí i v terenu lehce.
Tak si pak vyber co vlastně chceš. Chceš jezdit pilu a máš kámoše co jezdí trochu rychleji? tak si pořid to co patří na cestu.
Já bych do motarda šel jen pokud bych jezdil s motardama. Protože jinak to nemá cenu.
A to samé platí pro cross. Pokud mám kámoše co jezdí cross, tak nějaké přehazování kol nemá cenu když borci mají ostré endura. Navíc jiný podvozek apod.
Každý kompromis je na houby. Ale záleží na Tobě. Dobře vyber.
A hlavně. Všechno můžeš prodat
1 reakcí na tento příspěvek Enduro VS Silnice
Vždycky jsem měl jednoválce. Moji kámoši si všichni koupil 4 válcový motorky. Byl jsem se s nima projet na motárdu. Na rovinkách jsem to dřel a stejně na mě museli čekat. V zatáčkách jsem to dřel taky, ale zase jsem brzda nebyl. Pak mi půjčil jeden horneta a jede to jako splašený! Takže příští rok půjdu do fazera
1 reakcí na tento příspěvek Enduro VS Silnice
Naposledy editováno 14.09.2015 08:40:42
1 reakcí na tento příspěvek Enduro VS Silnice
Na nasich silnicich ses stejne stale jak v terenu. Sama dira a kdyz nahodou tam silnicari nejakou opravi tak z ni vyrobi hrbol a pro ukojeni vsech potreb uzivatelu to jeste zasterkujou. Pak si sice pripadas jak na sterkove draze, ale na tech silnicnich gumach s masinou co kdyz spadne tak se rozbije na sracky to neni uplne ten pravej adrenalin :D
Ale zkus si to. Kdyz koupis sestkovyho Horneta tak to je motorka, kterou vzdy bezproblemu prodas a do terenu se muzes vratit vzdy. Jediny co ti doporucim, neprodavej vybavu. Budes ji pak zas draze kupovat. Sice uz silnici nemam ,ale silnicni hadry, helmu boty jsem si nechal. Obcas se to hodi.
1 reakcí na tento příspěvek Enduro VS Silnice
Anti píše: Láká tě silnice?Běž do ní,aby si zjistil jestli je pro tebe víc než enduro.Mám dva kámoše,kteří ohrnovali nos i nad dvouválcovým endurem,že prej moc těžký a tak.Dnes jezdí oba silnice a jsou spokojený.No a já se od těch dvouválcových mastodontů vrátil zpátky k jednoválci.Ale už mám jasno,že je pro mě ta lehkost a prostupnost terénem důležitější než výkon,rychlost a stabilita na silnici.Doku nevyzkoušíš,tak nevíš...
tak tak... zkusit se ma vsechno...
1 reakcí na tento příspěvek Enduro VS Silnice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro VS Silnice
kajaspacek píše: tupej motard a dvoje kola. sice budes prehazovat jak vocas, ale tvy pozadavky to splni. a stejne, supermoto je nejlepsi.
blbost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro VS Silnice
Naposledy editováno 07.09.2015 15:20:17
rozhodne bych se pro zacatek vyhnul nejakym cendurum (ted asi tady rozpoutam hate ), protoze to je kompromis, kterej te sere v terenu tim, ze je udelanej castecne i na silnic (vaha, nizky zdvihy), a na silnici te bude srat, ze nejede a ma mekkej podvozek. Navic prave probiha nejaky posrany hype na cendura, a tak transalpa ve stejne cene, stavu a probehu jako nahace koupis treba o 30 tis draz (a pritom je na silnici daleko vic napixu )
Naposledy editováno 07.09.2015 21:40:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro VS Silnice
1 reakcí na tento příspěvek Enduro VS Silnice
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 5 | 28.9.2024 v 09:58 ZdenalH |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Suzuki gsf 650 bandit jede na 2/3 v... Suzuki GSF 650S Bandit, Suzuki GSF 650 Bandit | Brygy | 14 | 14.9.2024 v 08:55 Brygy |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |