2 reakcí na tento příspěvek prosím o radu ohledně identifikace
Což takhle jen zprovoznit a jezdit? Provozovat veterána s jeho komplexní a výpovědní hodnotou je totiž o něčem jiném, než provozovat renovovanou ojetinu s replikou laku, replikou chromů s nulovou výpovědní hodnotou. Pokud někdo namítne, že u 20. - 30. let jo, ale u poválečných Jaw (Číz) ne, pak neberete Jawy jako veterány a vpravdě si s nimi můžete dělat co chcete.
Sám vlastním několik nerenovovaných i renovovaných motorek na kterých je pár dílů (světla,plechařina,nosiče,řidítka,šroubky....)které nejsou origo.Prostě jsem je tak zdědil nebo koupil a pokud renovuju tak odstraním jen vyloženej hnus a bastl.
v česku se koupí luxusní replikové za solidní love a je to nádhera na poslech i jízdu. Nebo starý kolena bývají tak zacpaný, že mají 50% profil atp.
Shánět origo vejfuk v dobrým stavu to je fakt bláznovství s nejistým výsledkem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3990, 3991] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 119715 | Včera v 19:26 pech. |
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka | blazajan87 | 3 | 21.8.2024 v 22:19 Drak1 |
jaký palivový filtr Babetta 210, Jawa 350/354 Kývačka, ČZ 150, Čína Pitb... | pitbikeros | 11 | 23.7.2024 v 09:00 Dr.fík |
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... | Jirk_K | 3 | 4.3.2024 v 22:59 kokoška. |
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka | anton_ | 6 | 19.2.2024 v 07:14 cmiral |