paolo_novy Přidat reklamu

Téma: prosím o radu ohledně identifikace
12.9.2015 v 10:22
Dobrý den, kolega z Německa mi nabídl jeho starou Jawu jedná se o model 350/354 06 rok výroby 1965.. Zarazilo mě, že je v bílé barvě, což mě překvapilo, protože i když nejsem "jawař" tak jsem viděl vždycky jen červaný. tak nevím, jestli je to jen přestříkaný nebo to je třeba nějaká vývozní verze. A celkově by mě zajímalo, jestli mi můžete něco napsat ke stavu, který vidíte na obrázku...Jestli to není nějaká slátanina "co dům dal" ... děkuji za každý názor







2 reakcí na tento příspěvek prosím o radu ohledně identifikace

13.9.2015 v 10:38 | Nahoru | #1
Do Němec se vyráběly bílé, jak už tu někdo psal - Neckermann. Jinak je pochopitelné, že se člověk zajímá co je a není originál, ale divím se, proč chce jawař "nepravosti" mermomocí odstraňovat a kolikrát i nahrazovat replikami. Takhle se pánové vyčleňujete z kategorie veteránů do kategorie ojetin. Existuje tu totiž Turínská charta, kterou přijaly jak mezinárodní, tak národní federace historických vozidel, tedy i naše. O co go najdete třeba tady http://www.motorest...ws/takhle-to-nebylo/
Což takhle jen zprovoznit a jezdit? Provozovat veterána s jeho komplexní a výpovědní hodnotou je totiž o něčem jiném, než provozovat renovovanou ojetinu s replikou laku, replikou chromů s nulovou výpovědní hodnotou. Pokud někdo namítne, že u 20. - 30. let jo, ale u poválečných Jaw (Číz) ne, pak neberete Jawy jako veterány a vpravdě si s nimi můžete dělat co chcete.

(reakce na) prosím o radu ohledně identifikace

13.9.2015 v 20:44 | Nahoru | #2
bromep> Nemůžeš srovnávat zachovalou ježděnou motorku na které neseděj díly podle typu a roku s pelešárnou na které je ježdění tak pro strach a ostudu.
Sám vlastním několik nerenovovaných i renovovaných motorek na kterých je pár dílů (světla,plechařina,nosiče,řidítka,šroubky....)které nejsou origo.Prostě jsem je tak zdědil nebo koupil a pokud renovuju tak odstraním jen vyloženej hnus a bastl.

(reakce na) prosím o radu ohledně identifikace

14.9.2015 v 20:11 | Nahoru | #3
bromep> brome nemáš pravdu, nejhorší je jezdit na motorce co má starý zrezlý ucpaný vejfuky,
v česku se koupí luxusní replikové za solidní love a je to nádhera na poslech i jízdu. Nebo starý kolena bývají tak zacpaný, že mají 50% profil atp.
Shánět origo vejfuk v dobrým stavu to je fakt bláznovství s nejistým výsledkem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3990, 3991] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 119715 Včera v 19:26 pech.
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka blazajan87 3 21.8.2024 v 22:19 Drak1
jaký palivový filtr Babetta 210, Jawa 350/354 Kývačka, ČZ 150, Čína Pitb... pitbikeros 11 23.7.2024 v 09:00 Dr.fík
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... Jirk_K 3 4.3.2024 v 22:59 kokoška.
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka anton_ 6 19.2.2024 v 07:14 cmiral


TOPlist