Mám dotaz ohledně těchto (výše zmíněných) motorkách. Rozhoduji se mezi nimi už delší dobu, ale furt nevím.. Abych napsal základní info.. Měřím 188cm, vážím 78kg, s motorkama zkušenosti mám, nejsem začátečník. Spotřebu ani rozpočet neřeším, spíš akceleraci.. Nepotřebuju z toho na každý rovince tahat 140 a trhat asfalt, to vůbec, ale ject těch 100-110 km/h a dokázat předject prakticky cokoliv :) Předem díky za všechny odezvy a rady! :)
1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 125R vs. Yamaha-R125
Nechápu, proč má NSR auru něčeho spolehlivějšího, než výše zmíněné Italky. Poud bych už měl nějaký 2t 125 motor vyzvednout z hlediska spolehlivosti, tak Yamahu kvůli její výborně řešené přívěře.
Novější 2t nehledej - prakticky neexistují, a těch pár kousků, co plní EURO3, je jen pro zlost.
Pokud je pro tebe důležitá akcelerace, pak o 4t ve 125 radši neuvažuj.
KubaLC8> Pokud 2t 125 žere 10 litrů, tak je na čase seřídit karburátor. Ani při svižné jízdě by neměla jít přes 8, můj dlouhodobý průměr je někde mezi 6 a 6,5 a to ještě s lehce bohatší směsí.
Akyo> Pokud kupuji ojetý 2t u nějž jsem si 100% jist jeho servisní historií, tak mám jen dvě cesty - buď chci mít spolehlivou motorku, a pak dělám GO automaticky, bez ohledu na RV či km, nebo počítám s tím, že mě to může někde nechat a jen čekám, kdy se to stane. Jinak ale souhlas s tím, že 2t jsou už dneska prostě starý vrány a jejich stav tomu obvykle odpovídá, tže mimo GO jsou starosti s brzdami, tlumiči, elektrikou a pod. A ještě Yamaha YZF-R 125 je plně natankovaná o ukrutných 6kg lehčí, než RS-ko, které má vic jak dvojnásobný výkon (Mito je dokonce lehčí) - to myslím jasně vypovídá o tom, jak kvalitní konstrukce tyhle 2t byly.
JardelT> Mantra o nespolehlivosti 2t se objevuje snad v každém vláknu o nich. Už z ní vidim rudě. 2t má bezpochyby vysoké náklady na provoz a údržbu, které mu většina 16-ti letých není schopna poskytnout. Pokud se mu ale dopřeje vše co potřebuje, pak se jedná o obstojně spolehlivé stroje.
JohnnyS08 píše:
JardelT> Mantra o nespolehlivosti 2t se objevuje snad v každém vláknu o nich. Už z ní vidim rudě. 2t má bezpochyby vysoké náklady na provoz a údržbu, které mu většina 16-ti letých není schopna poskytnout. Pokud se mu ale dopřeje vše co potřebuje, pak se jedná o obstojně spolehlivé stroje.
Píšu jen to, co jsem viděl a zažil, já v 17 jawu 350, pár dalších známých MZ 151 a 251 a pak dva, co měli Cagivu Mito, jeden Hondu NSR a další Cagiva Freccia, všichni s tím měli pořád problémy a navíc moc nejezdili, protože když už to jelo, tak to žralo 7-8l, což oproti našim 3-4l bylo dost a jelikož jsme byli studenti, tak peněz moc nebylo
je pravda, že když někam přijeli, tak byli středem pozornosti, protože jawa i MZ byly tuctovky, ale zase jsme toho najezdili více než kamarádi s křoviňákama
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava skla na displeji Yamaha YZF-R125 | Ppatrik46 | 1 | 17.10.2024 v 06:18 Koudy01 |
Zvýšení výkonu nsr 125 Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Mikeš011 | 20 | 29.9.2024 v 19:27 kokoška. |
Honda nsr 125 r rjednotka prívery ... Honda NSR 125R | Jawa1967 | 2 | 5.9.2024 v 11:51 čeplin |
Problém s palivovým čerpadlem YZF R... Yamaha YZF-R125 | winis | 26 | 1.9.2024 v 10:58 motoprislusenstvi |
Spotřeba oleje Yamaha YZF-R125 | Matesr125 | 1 | 22.7.2024 v 11:33 Vojtech193 |