V čem konkrétně může být servis a provoz Dakaru dražší než u ostatních? Co se reálně může stát, aby mě to vyšlo výrazněji dráž než u ostatních? Co si na cestě na rozdíl od ostatních neopravím sám? Třeba podle srovnávače tady na motorkářích je na tom v případě cen servisu a náhradních dílů hůř, tak by mě zajímalo, co konkrétně se pod tím skrývá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650 GS Dakar - provoz a servis
Slávek-TDM píše: ST-M> biga jsem mel, nekolikrat jsem byl i na srazu Bigu, ale zadnou mene znamou verzi bez zobaku neznam. Spis bych rekl, ze na to nekdo narouboval vrsek z DRka 650ky.
Big ma sice opravdu trvanlivej motor (teda pist vydrzi klidne 100 tisic km), ale to okolo zase zadna hitparada neni. Mne odeslo lozisko na hlavni hrideli prevodovky, volnobezka 2x, pak byl dojebanej starter a serizovani retezu vyvazovaku me znervoznovalo - bal jsem se, abych to nepo..kazil. Jinak olej zral tak 3 deci na tisic, benzinu tak kolem 6ti litru. Retez byl po 15ti tisicich v haji. Mel jsem tam ladak Laser, krasnej zvuk. Ale uz bych to asi nechtel...
Slávku, já teda na BIGu jezdil od 4,5 do 6,5 litru... ta vyšší mez, když jsem tomu dával fest za krk...
Že ti odešlo ložisko je specifická vlastnost typu motorky?
Volnoběžka je i u jiných motorek evergreen ( KTM LC8 i Rotax co má malý GS)...
Že se údržby bojíš nebo jsi u ní nervozní je specifická vlastnost BIGa?
Ale no tak.... nohama na zem...
EDIT: nejsem apriori proti malýmu GS, ale za ty koruny máš nesmrtelnýho BIGa, s jednoduchou konstrukcí, průměrně šikovnej motorkář na něm spraví kdekoli na cestě cokoli... a nechtějte mi tvrdit, že při stejné úrovni pravidelné údržby 650 GS bude větší držák než BIG...
PS: ten "bezzobák" z inzerátu jsem viděl, stavu na tachecu věřím...
Naposledy editováno 13.10.2015 17:12:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F 650 GS Dakar - provoz a servis
ST-M píše: Slávku, já teda na BIGu jezdil od 4,5 do 6,5 litru... ta vyšší mez, když jsem tomu dával fest za krk...
Že ti odešlo ložisko je specifická vlastnost typu motorky?
Volnoběžka je i u jiných motorek evergreen ( KTM LC8 i Rotax co má malý GS)...
Že se údržby bojíš nebo jsi u ní nervozní je specifická vlastnost BIGa?
Ale no tak.... nohama na zem...
EDIT: nejsem apriori proti malýmu GS, ale za ty koruny máš nesmrtelnýho BIGa, s jednoduchou konstrukcí, průměrně šikovnej motorkář na něm spraví kdekoli na cestě cokoli... a nechtějte mi tvrdit, že při stejné úrovni pravidelné údržby 650 GS bude větší držák než BIG...
PS: ten "bezzobák" z inzerátu jsem viděl, stavu na tachecu věřím...
Prostě chcedš nějakej krumpl prodat, tak to tu vychvaluješ do nebes. BMW je prostě o mnoho kategorií lepší motorka a s nomrální údržbou psanou dle manuálu (a je to méně udržby, než big) najede stejný km a bude v ok stavu. Můj kamarád má malý gs a v 92 tis nechal pro kontrolu POPRVÉ přeměřit ventily a byli furt v normálu. Ani tu vodní pumpu nemusel ještě dělat.
Laskavě si tu nesmrtelnou konstrukci a podobný kecy strč do prdele. Tohle když mi začne řikat prodávající u motorky, tak se otáčím a mizím v dáli.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Karnet - CDP (Carnet de passage) - ... BMW F 650 GS Dakar | kovrcek | 22 | 24.9.2024 v 15:41 sticho |
Dlouho očekávaná aktualizace Yamaha XT 600 E, Yamaha XT 600Z | Malcolm1986 | 2 | 13.8.2024 v 00:47 2stroke |
Yamaha XT600 1989 problém so štartrom Yamaha XT 600 E | Franto28 | 2 | 22.7.2024 v 19:05 Milos1 |
XT 600E dusí se a chcípá Yamaha XT 600 E | Boky | 12 | 8.7.2024 v 18:08 krokoš |
XT 600 E nedobiji Yamaha XT 600 E | XT_600 | 17 | 1.6.2024 v 21:05 kawarer |