zazimoval jsem svou ZXR 400 s tím, že mi při posledním mytí přestal fungovat otáčkoměr - celkem důležitá věc. Šel jsem tedy cestou nejmenšího odporu a rozebral motorku včetně kapličky a zjistil, že majitelé přede mnou se s motorkou asi váleli a otáčkoměr v sobě má díru (utržený v místě šroubu). Tím usuzuji, že při posledním mytí do něj zateklo a on odešel do věčných lovišť.
Má někdo nápad, jak tohle vyzkoušet jinak, než nastartováním motorky? Tím bych totiž prověřil samostatný otáčkoměr, a pokud by byl OK, tak bych si ho zalepil, a šel bych po čidle a kabelech.
Díky za jakoukoliv pomoc.
SpaceMan
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rána při startování Kawasaki ZXR 400 | Twitty | 11 | 4.9.2021 v 08:09 Diegow |
Kawasaki zxr 400 za tepla slabě točí Kawasaki ZXR 400 | wojciech1999 | 2 | 8.3.2020 v 08:49 Brůča. |
motoservis Kawasaki Kladno Kawasaki ZXR 400 | Domino-AK_47 | 18 | 8.1.2018 v 12:55 lubi.k |
Po přidání plynu chcípne [1, 2] Kawasaki ZXR 400 | motokuba-keči | 34 | 9.8.2017 v 09:55 Galileo297 |
Ztrácí výkon a chcípá Kawasaki ZXR 400 | Specialized | 25 | 11.4.2017 v 22:36 Specialized |