Naposledy editováno 16.05.2020 16:24:11
1 reakcí na tento příspěvek Řazení kolotoč
2 reakcí na tento příspěvek Řazení kolotoč
1 reakcí na tento příspěvek Řazení kolotoč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení kolotoč
1 reakcí na tento příspěvek Řazení kolotoč
1 reakcí na tento příspěvek Řazení kolotoč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení kolotoč
1 reakcí na tento příspěvek Řazení kolotoč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení kolotoč
Ratchet77 píše: Takže ano.. Díky, co myslíte, je lepší normál řazení nebo ten kolotoč? Potřebuji co nejlíp poradit abych jsem potom po koupi motorky nelitoval
Jak už tady zaznělo výstižně - Co se týče řazení typu "kolotoč", tak jestli nechceš bejt po koupi motorky zklamanej, tak nekupuj Yuki nebo Romet
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení kolotoč
E:Nakonec jsem prodával s tim, že jsem do inzerátu narovinu napsal, že to je sračka a prodal ji s velkou ztrátou.
Naposledy editováno 08.11.2015 10:32:53
N- brm brm brm
1- eeeen
2- eeeeeen
3- eeeeeeeeen
4- eeeeeeeeeenn
N- vruuuuuuuuuuuuuuuuuum, kva neutral
1- křááááááák a prásk, buf, au.
Opravdu? Nebo jak to funguje? To musí bejt pakárna tam po rovince před vracečkou dostat 4-3-2, nedejbože by to mělo třeba pět, šest kvaltů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení kolotoč
Adis48 píše: lepší 13 let stará Honda než nová Yuki :
Já vybral 6 let starou Yuki, máš na to taky nějakou připomínku?
1 reakcí na tento příspěvek Řazení kolotoč
Výhoda toho je hlavně ve městě, když dojíždíš na semafory. Nemusíš to skládat přes všechny kvalty dolů na neutrál. Ale může se ti stát, když na to dupneš, že zařadíš z pětky na jedničku a pak je kravál.
1 reakcí na tento příspěvek Řazení kolotoč
FiffiQ píše: Karuselové řazení se to jmenuje a funguje to tak, že máš úplně normální převodovku, můžeš řadit nahoru, dolů (nikoliv pořád jen jedním směrem, jak tu někdo naznačoval). Rozdíl je ovšem v tom, že když dojdeš k poslednímu kvaltu, tak dalším přeřazením se dostaneš zpátky na neutrál a pak můžeš řadit zase směrem vzhůru, ale i z neutrálu na pětku (resp. poslední kvalt).
Výhoda toho je hlavně ve městě, když dojíždíš na semafory. Nemusíš to skládat přes všechny kvalty dolů na neutrál. Ale může se ti stát, když na to dupneš, že zařadíš z pětky na jedničku a pak je kravál.
Tak to potom jó
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení kolotoč
hele je jasný že se tady najdou desítky motorkářů kteří měli nebo mají čínu a jsou spokojení a stejně tak se tady najdou desítky motorkářů kteří mají nebo měli čínu a už by to v životě nekoupili
já patřím k těm druhým z vlastní zkušenosti (před pěti lety jsem koupil yuki vista 125 svojí přítelkyni aby se na tom naučila) ale víc jsme opravovali než jezdili jednou sáknul olej z vidle pak zas brzdovka z brzdiče (mimochodem tenkrát sehnat originál sadu na přetěsnění brzdiče byla prakticky nemožná věc nevím jak je to teď) a ve finále se jí zadřelo ložisko v zadním kole naštěstí v malé rychlosti na rovině takže to ustála to už byla poslední kapka a motorka šla z domu pak si koupila 125virago a byla naprosto spokojená
víš pro mě je nejdůležitější se vrátit z každé vyjížďky ve zdraví takže čínu už nikdy víc taky není pravda že když je levná nová čínská motorka že budou levné i díly zrovna teď v pátek přišla kámošovi volnoběžka na čínskou čtyřkolku cena nové čtyřkolky cca 40000k a volnoběžka 4500k
to bylo z toho slabsiho soudku
ano, to bylo
1 reakcí na tento příspěvek Řazení kolotoč
Ta 13 let stará Honda Shadow bude proti tomu zlatá.
K660 S> a co takhle: KDO TO ŘÍKÁ, TEN JE PÍCHÁ