Naposledy editováno 09.12.2015 11:28:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot
PEPAFJR píše: Problém taky je,že hodně zboží jde přes vícero překupníků. Ty to vyreklamuješ tam kde jsi to koupil a máš 30 dní a dotyčný to zase pošle tam kde to koupil on a taky čeká 30 dní a tak dál až se to dostane k výrobci. A to už se záruka o dost posouvá a přitom ani ten poslední prodejce za nic nemůže.
Neposouvá. 30 dní je pro tebe, jako koncového zákazníka to důležité. Pokud to obchod do té doby nestihne, je to jeho smůla.
Qeeg píše: Neposouvá. 30 dní je pro tebe, jako koncového zákazníka to důležité. Pokud to obchod do té doby nestihne, je to jeho smůla.
Jenže je to smůla i pro ty prodejce. Vím o čem povídám. Jen na blbejch reklamacích, prodělávám ročně dost peněz a to se nebavím o ztraceném času a nasranosti.
A ještě jsem nezažil výrobce kterej by uznal reklamaci. Napíšou,že žádná závada nebyla objevena a že je vše v pořádku. Pošlou nazpět jinej zcela novej díl a ten je opravdu v pořádku. A já tratím na kilometrech, demontáži,montáži a nikdo mě za to nedá ani korunu. A za měsíc to máš 5000 Kč jako nic.