Chtěl sem vzít přední brzdu z SMC 690 a redukci z axialu na radiál, ale brzda se prý nevejde a brzdič by byl v kolizi s dráty kvůli OEM brýlím, které mám.
Nemáte někdo nějakej tip případně přímo zkušenosti? Ideálně 4pístek, pumpa, hadice, adaptér. Sháním celou brzdu. 320mm kotouč mám.
Cenová relace +/- 7000kč?
Líbilo by se mi brembo P4 (4 pístky, 4 destičky) jako je na husce 610ie (cca 2008-9) Ale netuším, jestli na to seženu adaptér?
Díky za případný rady.
sršeň v autosalónu testoval EXC 530 a měl ji na drapácích i motardech,měl tam i tu přestavbovou sadu...,následně se to řešilo i tady na motorkářích a pamatuji si,že cena té brzdy se mi zdála velmi zajímavá(nízká).
koukni na ten záznam na TV Prima,taky více hledej tady,už s to tu řešilo......
1 reakcí na tento příspěvek SM brzda na KTM EXC 2008-11
1900doláčů to určitě nebylo......
1 reakcí na tento příspěvek SM brzda na KTM EXC 2008-11
1 reakcí na tento příspěvek SM brzda na KTM EXC 2008-11
-pokud nepoužiješ širší brýle a kotouč neodsadíš od výpletu, tak žádný běžný 4-píst se ti nevejde, mezi kotouč a výplet...
-proto byl na závodech tak moc populární Beringer, jeho třmeny mají nízké písty a jsou "štíhlejší"
-já osobně nemám beringer rád brzdí to velmi slušně, ale 6mm silný litinový kotouč, je nechutný kus neodpružené a hlavně rotující hmoty...
-na špičkových motárdech CRF a SX jsem montoval radiální, závodní, frézované 4-písty BREMBO s roztečí 108mm na lehounké "zubaté" kotouče BRAKING o průměru "jen" 300mm... s kovanou radiálkou BREMBO 16x18... to stálo na předním kole, jen pohledem na páčku a při špičkové dávkovatelnosti ale to je cenově kosmos...
-hledáš levné řešení, chceš občas jezdit po trati... ale pokud nebudeš mít, EXC vidlici přestavěnou a s tvrdýmá pružinama žádnou extra brzdu "neužiješ"... kup kvalitní kotouč (tady na bazaru nebo na bazoši, jsem teď viděl BRAKING 320 pro KTM) a jak psal Dolph, vyrob nebo kup adaptér na origo brzdu... s kvalitníma deskama, např. "zlaté" BRAKING nebo SBS a hlavně s POŘÁDNOU!!! kapalinou, např MOTUL RBF 600... budeš s výkonem nadmíru spokojen i při svižné jízdě, třeba v Mýtě
Naposledy editováno 25.12.2015 15:06:30
1) bude šestipístek pasovat i se standardními brýlemi? (vejde se vedle výpletu předního kola?)
2) tyhle brzdiče jsou dělaný na 320mm kotouč ne?
3) Bude to fungovat se sériovou brzdovou pumpou (hadice bude také kompatibilní?)
Tady je pěknej inzerát
http://www.motorkari...upermoto-829336.html
Naposledy editováno 26.12.2015 15:11:24
1 reakcí na tento příspěvek SM brzda na KTM EXC 2008-11
Jo a asi trosku predbehnu petardaka - prumer kotouce nema na konstrukcni reseni trmenu vliv, pouzivaji stejne brzdice pro vice prumeru... Budou ale jine redukce...
Seriova pumpa bude mala - dlouhej krok. Tu budes muset vymenit taky...
Naposledy editováno 26.12.2015 10:43:10
Tuším jen brzdiče prvních ročníků sériových SM Husaberg byly pro kotouč 320... byl to 4píst a měl menší pístky že to "pobrala" i sériová pumpa...
To je obr výhoda radiální montáže, že jen ubíráním/přidáváním podložek se přizpůsobíš průměru kotouče...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM brzda na KTM EXC 2008-11
assassin píše: Jo a asi trosku predbehnu petardaka - prumer kotouce nema na konstrukcni reseni trmenu vliv, pouzivaji stejne brzdice pro vice prumeru... Budou ale jine redukce...
Seriova pumpa bude mala - dlouhej krok. Tu budes muset vymenit taky...
Ty BERINGER mají dlouhé "uši" vyrobené, přímo pro rozteč určité vidlice a pro konkrétní prům.kotouče... montujou se bez mezikusu...
Assassine kdyz se zeptas, budu moc rad. Uz sem si teda psal s Pincem a Tumou. Oba maji brzdy na prodej, ale to bych musel prodat ledviny. Uplne profi vybaveni nehledam. Me by se treba libilo 4pist 4destickovy brembo, co se davalo na husku610ie kolem roku 2008, ale nevim jestli na to existuje adapter.
Naposledy editováno 26.12.2015 12:35:50
Jinak adaptery i kotouce se daji udelat na zakazku - ja uz jsem naky delal, jen ti bohuzel nemuzu nic slibit protoze neustale nemam cas...
Naposledy editováno 26.12.2015 12:54:16
1 reakcí na tento příspěvek SM brzda na KTM EXC 2008-11
Naposledy editováno 26.12.2015 15:29:37
1 reakcí na tento příspěvek SM brzda na KTM EXC 2008-11
Takze tedko sehnat bryle, odsadit kotouc a muzu si vybirat z poradnych brzd... Kolik ted davaj na cernym trhu za ledvinu?
Naposledy editováno 26.12.2015 16:46:35
Jinak ja mam na husqvarne origo brzdic na adapteru +320kotouc a da se s tim v pohode jezdit. Uvarim to kdyz trenuju stoppie porad dokola...
Cruzz píše: Ja se proste nechci vzdat levnejsi varianty ......
Pokud hledáš levné a efektivní řešení, vrať se k poslednímu odstavci, zde :
http://www.motorkari...mp;pgr=1#goto8887403
Ale zpátky k brzdě. Pokud to chceš předělávat, tak kup jenom větší kotouč a mezikus na origo brzdič. Pokud neupravíš podvozek, tak ti to bude stačit. A nebo si připrav balík peněz, aby to fungovalo, tak jak má.
To je moje zkušenost. Chtěl jsem mít dvě motorky v jedné. Dneska už bych koupil raději supermoto z výroby a k tomu nechal enduro endurem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | Olihňos | 3 | 18.9.2023 v 20:36 Frantacz |
KTM EXC 530 olej z převodovky KTM EXC 530 R | Ivory2000 | 1 | 2.2.2023 v 10:55 wáca |
Ktm - Zasekává se plyn KTM EXC 530 R | mares_mar | 3 | 15.6.2022 v 19:14 _Michal |
Někdo z Kostelce nad Labem a okolí ... KTM EXC 530 R | enduro13 | 4 | 16.5.2022 v 14:05 enduro13 |