1. chci se zeptat jestli je možné (což asi je, protože na videu jsem viděl krosku co má SPZ světla atd.) koupit někde nějakou sadu kterou si namontuju na krostku s TP a tím pádem bych měl i SPZ a mohl bych po cestách.
2. dá se nějak upravit moto které je pro jednoho tak, aby bylo pro dva? sem tam bych někoho potřebval povozit :D
3. asi je to složitější cesta ale lehké Enduro je na můj rozpočet moc drahé ( aspoň ty které se mi líbí viz. EXC atd.) tak jestli není levnější předělat krosinu
jen tak přemýšlím jestli je to hloupist nebo to nejde tak se omlouvám
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
díky moc
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
1 reakcí na tento příspěvek Legalizace krosky
2. jo, ale hodne tezko
3. ne
1 reakcí na tento příspěvek Legalizace krosky
1) ne
2) jo,nic na tom není, jen to bude vopruz řídit
3) ne
K660S píše: 1.ne
2. jo, ale hodne tezko
3. ne
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Legalizace asi někde venku a následně přihlásit tady , rovnou u nás asi těžko. Jedinej kdo to snad dělá opravdu ve větším a oficiálně je HM Honda .
A osobně nevěřím , že pokud by se ti to opravdu povedlo , že se s konečnou cenou dostaneš pod cenu za enduro....
Naposledy editováno 14.01.2016 23:07:51
1 reakcí na tento příspěvek Legalizace krosky
Nevím pro nekoupíš EXC první roky 2003/2005 dají se sehnat okolo 50tis nebo Husky TE 450 či Suzuki DRZ-400-e.
Servis ostré tě sežene! Občas se najde Yamaha YZ či Honda CR s TP stejně jako ostré cross ve 4T 250/450 kawi -suzuki
ktm 450 50tis s TP
ostrá kros kawa 250 s TP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace krosky
a ještě jedna otázka, jestli na tu např 450 mohu legálně vozit někoho druhého nebo jak to udělat aby to bylo možné
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Legalizace krosky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace krosky
ja1 píše: žádné ostré enduro nemá homologaci pro 2 osoby..nebo jsi snad viděl že by se jezdili soutěže v tandemu se spolujezdcem na motorce??
Ja ke stary hq410 (ostra verze) v pribalu mam i stupacky spolujezdce, ale uz si nepamatuju kolik osob mam v TP - myslim ale ze 2
Z novejch pstrejch nevim o zadne...
assassin píše: Ja ke stary hq410 (ostra verze) v pribalu mam i stupacky spolujezdce, ale uz si nepamatuju kolik osob mam v TP - myslim ale ze 2
Z novejch pstrejch nevim o zadne...
hlavne je to nesmysl vubec na tom nekoho vozit..porad to je zavodak a ne srandamotorka, i kdyz se to tak muze brat
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace krosky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
Při celním řízení se stroj deklaroval jako soutěžní, s ním se absolvovalo STK a po mírném úředním kolečku měls papíry hotové.
No a když jsem motorku prodával, tak novému majitelovi se nechtělo platit povinné ručení a motorku odhlásil - zrušil papíry...Osel.
V současné době lze postavit motorku na sportovní značky, ale je to prakticky k ničemu, protože s ní můžeš do běžného provozu jen při závodě.
Dřív měl stroj vyjímku a mohls s ním na silnici v rámci závodu, tréninku a nebo při cestě na závod.
No a to stačilo...protože když tě někdo mermomocí chtěl kontrolovat, akorát trénovals. Hotovo.
Nejjednodušší cesta je - koupi stroj s papírama...
Jo, ještě jeden přípodotek - udělat z krosky soutěžní motorku de, výsledkem může být špičkový stroj, hravě strčící do kapsy všechna superostrá endura, ale...chce to udělat nejen neco s motorem, ale i s převodovku - krosový stroj má totiž úzký rozsah převodů.
Například CR 250 jede něco kolem stovky...to dá jawský půllitr na trojku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Konkrétně u tohoto stroje se to dá dosáhnout výměnou celé převodovky (je to pak ale problematický díl) a nebo jen rychlejší pětkou.
Nejedná se o dosaženou maximálku jak o to, aby se stroj při jízdě v terénu nemusel furt točit, aby jel.
Další droboučký problémek je stopa - krosové motorky mají poměrně strmý úhel řízení a tím jsou nestabilní při rychlé jízdě rovně...
Naposledy editováno 15.01.2016 17:55:25
Naposledy editováno 15.01.2016 20:21:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace krosky
ja1 píše: assassin> musíš rozlišovat enduro civilní uravené ,repliky ostrých ,nebo tovární ostré. ...
1 reakcí na tento příspěvek Legalizace krosky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace krosky
srsen600 píše: Já měl Suzuki DRZ 400 E pro dva
jj,to je typické ostré endůůůůro
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Legalizace krosky
Vat píše: Tak mi řekni co je na Husqvarne TE 410 ostrý verzi jinýho třeba proti EXC, nebo jinejm ostrým endurum?
jsou to jen civilní verze a je na výrobci jestli rozšíří homologaci . stejně jako kolik mu nadělí kw
Co je stejné, tak pouze opticky venkovní tvar bloků motoru...
Já měl v enduru pro třídu 500 udělanou CR250 s objemem 260, jiný válec, převody, pérování, geometrie podvozku...zkrátka úplně jiná motorka a to byl jen upravený sériový model...
Na první pohled Honda s lampama, ale...
Jak to fungovalo, pamětníci vědí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rozdíl značení válců Yamaha yz 250 Yamaha YZ 250 | Kegen | 1 | 17.7.2024 v 10:20 Krautkopf |
CRF450- zaměnitelnost převodovek Honda CRF 450R | Anti | 2 | 11.7.2024 v 22:18 Anti |
Nastavení karburátoru a bohatost po... Honda CR 250 | Radidks | 2 | 9.7.2024 v 22:11 Kohlstein |
Ktm EXC 250 2022 KTM EXC 250 | lukasxxx | 1 | 2.7.2024 v 20:46 MungoJerry |
DB Killer u 2t KTM 250 SX | borec638 | 8 | 14.6.2024 v 13:16 Bugs |