Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Každopádně zajímavá situace, to " jak já to mám vědět je to vaše motorka nebo moje?". Na jedné straně jsou uživatelé motorek (anebo i aut), kteří jen ví, jak na tom jezdit a víc ani ťuka, natož, kde je nějakej štítek. Nadruhé straně požadavek zákona ohledně toho, co má na vozidle být (viz štítek), ale zákon neřeší, kdo má vědět, kde je. Možná, že současná legislativa už myslí i na umístění stítku (to nevím) a technik pak díky tomu ví, kde by měl být. Když uživatel neví, kde je štítek, tak nezbývá než aby technik hledal. Zajímavá situace by mohla být, když na TK nejede majitel motorky, ale např. servisák placený majitelem. Toho se pak asi nezeptá, jestli je to jeho motorka
Já když byl s VORem na STK, podle rámu je to rok 2001, podle TP 2002, takže zrovna takovy mezidobí, řekl bych, kdy to talijáni valili stejně podle sebe. Zároveň jsem byl na TK v době, kdy se tohle začínalo kontrolovat, takže povědomí o tom, jak se zrovna kontroluje ještě úplně nebylo. Origo je štítek na té motorce až pod nádrží. V mém případě nebyl ani tam, protože zahučel při opravě laku rámu. Takže jsem řekl, že štítek nemá. TK na měsíc a musel jsem nechatštítek udělat. Při další návštěvě jsem ho s technikem nalepil, dostal plnou TK a byl jsem OK. Ještě jsem se ho zeptal, jak by TK probíhala, kdybych mu řekl, že štítek je pod nádrží. Prý stejně. Jako by na motorce nebyl. To by teprve bylo k nasrání ale asi bych prostě šel pro šroubovák a nádrž sundal.