Téma: Ako opravit povrch na karbonovom vyfuku?
3.2.2016 v 18:47
- mam moznost kupit karbonovy vyfuk, nejaky taliansky G&G..
- ma ale kozmeticke vady, ma na zopar miestach poskriabany/odlupeny lak z karbonu, (karbon vyzera neposkodeny)
- je to konstrukcia takehoto typu:
www.motorcycle-exhausts.co.uk/userfiles/images/sys/products/Termignoni_Carbon_Race_Cans_Yamaha_TDM900_200210_73256.jpeg
- Daju sa skrabance v laku opravit?
- zeby som ho roznitoval, prebrusil a prelakoval....
- ma s tym niekto skusenost?
- je vlastne ten karbon lakovany?? alebo to je len cisty epoxid?
Naposledy editováno 03.02.2016 19:39:33
- ma ale kozmeticke vady, ma na zopar miestach poskriabany/odlupeny lak z karbonu, (karbon vyzera neposkodeny)
- je to konstrukcia takehoto typu:
www.motorcycle-exhausts.co.uk/userfiles/images/sys/products/Termignoni_Carbon_Race_Cans_Yamaha_TDM900_200210_73256.jpeg
- Daju sa skrabance v laku opravit?
- zeby som ho roznitoval, prebrusil a prelakoval....
- ma s tym niekto skusenost?
- je vlastne ten karbon lakovany?? alebo to je len cisty epoxid?
Naposledy editováno 03.02.2016 19:39:33
Odkaz mně nefunguje. Každopádně pokud není poškozený karbon, tak to opravitelné je. Lak tam asi nebude. Když už, tak nějaký gelcoat.
obrousit - pozor na poškození vláken, opravit epoxidovou pryskyřicí odolnou proti vysoké teplotě, obrousit pod vodou a vyleštit. Na youtube je poměrně dost návodů
Naposledy editováno 03.02.2016 19:55:50
obrousit - pozor na poškození vláken, opravit epoxidovou pryskyřicí odolnou proti vysoké teplotě, obrousit pod vodou a vyleštit. Na youtube je poměrně dost návodů
Naposledy editováno 03.02.2016 19:55:50
1 reakcí na tento příspěvek Ako opravit povrch na karbonovom vyfuku?
nasiel som takuto opravnu sadu:
http://lhcarbon.sk/e...285-250g-hg-285-100g
- takze ryhy zaliat, po vytvrdnuti prebrusit a prelestit
http://lhcarbon.sk/e...285-250g-hg-285-100g
- takze ryhy zaliat, po vytvrdnuti prebrusit a prelestit
...
- alebo nejaky obycajny transparentny?
- viac nez 100C ta koncovka nebude mat a na zakvapnutie skrabanca by to snat aj stacilo... neviem :)
http://www.handy-man...-transparentny-10min
Naposledy editováno 03.02.2016 21:10:23

- alebo nejaky obycajny transparentny?
- viac nez 100C ta koncovka nebude mat a na zakvapnutie skrabanca by to snat aj stacilo... neviem :)
http://www.handy-man...-transparentny-10min
Naposledy editováno 03.02.2016 21:10:23
1 reakcí na tento příspěvek Ako opravit povrch na karbonovom vyfuku?
otazka je jak dobře to chces opravit. Muze se stat, ze to budes brousit a prekryvat treba 3x nez to bude ok. v tom repair kitu mas skelnou a karbonovou tkaninu zbytecne. to bych misto toho koupil radsi brusnou pastu a nastavec na vrtacku na lesteni. Na vyfuku bude vic jak 100 stupňů. obyc. pryskyrice se ti vypece. to same kdyz se ti vypali vata. karbon ma sice vynikajici vlastnosti snad az do 2500 °C( nebo do 1500? ted nevim),ale pryskyrice to nevydrzi.
JD
JD
JiriD píše: otazka je jak dobře to chces opravit. Muze se stat, ze to budes brousit a prekryvat treba 3x nez to bude ok. v tom repair kitu mas skelnou a karbonovou tkaninu zbytecne. to bych misto toho koupil radsi brusnou pastu a nastavec na vrtacku na lesteni. Na vyfuku bude vic jak 100 stupňů. obyc. pryskyrice se ti vypece. to same kdyz se ti vypali vata. karbon ma sice vynikajici vlastnosti snad az do 2500 °C( nebo do 1500? ted nevim),ale pryskyrice to nevydrzi.
JD
Tak přímo na karbonu, nemyslím na kovovým konci není 100 stupňů ani náhodou.
1 reakcí na tento příspěvek Ako opravit povrch na karbonovom vyfuku?
a ten kovovej konec je s tim kompozitem spojeny jak, aby neprenasel teplo? pryskyrice s vyssi odolnosti proti teplote se pouzivaj i na kryty, ktere jsou blizko vyfuku / motoru / svodu. tech par korun bych neresil.
JiriD> věci co jsou blízko výfuku nevadí, ale stačí, když máš jen trošku vypálenou vatu, tak se ti karbonovej výfuk zničí. Musíš to hlídat a dá se říct, že když trochu jezdíš, tak vyměňovat vatu musíš každej rok. A tu teplotu mám vyzkoušenou tak, že když zastavím třeba po 100km, tak na karbonovej výfuk můžu ihned máknout a nespálím se.
1 reakcí na tento příspěvek Ako opravit povrch na karbonovom vyfuku?
- takze vyfuk som nakoniec kupil
- a vyzeral naozaj hnusne.....
- po kupe:

- zrejme par rokou stal niekde nezakrity...
- drobne skrabance...
- vyfuk bol lakovany, na koncoch kde sa spajal s kovom bol lak zhnednuty
- v odreninach sa zacal sa lupat
- asi na 50% plochy zacali pod lakom vystupovat biele bodky...

- povodny povrch sa dal krasne prebrusit a prelestit ale defekty v laku boli vyrazne a nedalo sa nato pozerat....
- tak som ho prebrusil celi.... s tym ze ho dam nanovo nalakovat:

- nakoniec po prebruseni som karbon len jemne prelestil.... a ten pololeskli vzhlad sa mi paci, nic som uz nelakoval

- vata sa tvarila bit OK, nemenil som ju
- po hodinovej jazde mal vyfuk tak 50C
- a vyzeral naozaj hnusne.....

- po kupe:

- zrejme par rokou stal niekde nezakrity...
- drobne skrabance...
- vyfuk bol lakovany, na koncoch kde sa spajal s kovom bol lak zhnednuty
- v odreninach sa zacal sa lupat
- asi na 50% plochy zacali pod lakom vystupovat biele bodky...

- povodny povrch sa dal krasne prebrusit a prelestit ale defekty v laku boli vyrazne a nedalo sa nato pozerat....
- tak som ho prebrusil celi.... s tym ze ho dam nanovo nalakovat:

- nakoniec po prebruseni som karbon len jemne prelestil.... a ten pololeskli vzhlad sa mi paci, nic som uz nelakoval

- vata sa tvarila bit OK, nemenil som ju
- po hodinovej jazde mal vyfuk tak 50C
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Po dosažení 5000 začnou otáčky kles... Kawasaki ZR 7 | Tatušo | 11 | 6.4.2025 v 10:03 Slávek-TDM |
Podložky pod banjo Kawasaki ZR 7 | dasto | 22 | 9.7.2024 v 09:16 Deadman |
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 | Luci444 | 41 | 13.5.2024 v 05:38 Bremse |
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 | Binkeee | 3 | 23.9.2023 v 08:48 krokoš |