Moc dík.
Naposledy editováno 15.12.2016 14:19:51
Loni jsem měl SM 610 i.e. , tady jsem psal testík: http://www.motorkar...rg-fs-570-32617.html
Super mašina na blbnutí po okolí, jenže tomu chyběj koně a dál se taky nepodíváš.
Abych to zkrátil, nakonec z toho vyšel Hyproš 796.
K výběru:
HM 796: Motorka je nejlehčí, ale taky nejslabší. Jezdí se na tom hrozně lehce, je to hodný a hodně ti to dovolí. Půjde s ní jezdit strašná palba, aniž by ses nadřel. Motor má sametovej záběr (ale jede to fakt pěkně) a když zaklapneš, moc to motorem nebrzdí (asi to jejich APTC). Mohlo by tě štvát, že nemá stavitelnou vidli, vzadu můžeš ladit předpětí a odskok.
Za dobrý prachy seženeš zánovní mašinu.
Hm 1100: O pár kil těžší, stavitelnej podvozek a motor kterej už fakt tahá. Má to suchou spojku, což nemusí bejt zrovna výhoda... Jízdně až na motor hodně podobná 796ce.
První ročníky kolem roku 2008 neseženeš v solidním stavu pod 150 litrů a to je docela palba...
KTM 950 SM: Supr motor, supr podvozek, supr brzdy. Rakušáci tohle uměj, bez debat. Jenže je to takovej těžkej a tlustej mastodont. A docela jim šmakuje olej.
Ceny hodně starých mašin se držej taky dost vysoko.
Pak máš ještě na výběr Dorso nebo Nudu.
Co se servisu týká, Dukárna má navíc řemeny, půlkroužky a desmo. Dá se to na tomhle dvouventilu udělat i doma, ale je jistější to svěřit profíkům a mít klid na duši, není to levná mašina.
Všechny jsou dobrý, s žádnou nešlápneš vedle, záleží jen na preferencích a finančních možnostech.
Prave proto ze to je kus motorky a ne ty detsky odrazedla (velikosti) jako HM
Jede to jak pitomy a jede to skoro porad, se vsema vyhodama i nevyhodama motoru. To ze to zere olej je bohuzel vlastnost.
KTM mozna bude na ten pravidelnej o neco lepsi - olej 7500 / rok, ventily kontrola 15000, rozvodak asi 50000?
Dodavky ND si muzou podat ruce, cerpadlo na KTM dodani 2 tydny, startovaci rele na ducnu dodani 3 tydny
Akorat teda nevim jestli jsi na te 950ce jel, protoze to tve potovnani nejak neni na miste.
jednobuch ma dole hodne, stred trochu, vrch nic.
950ka ma dole nic (cuka, prska, nelibi se) stred hodne, vrch hodne moc, da se jezdit i stred.
Prubehy a provozni otacky obou motoru jsou uplne jine, Motor do L na ducne ti zase za nizky otacky doslova nakope koule, ale vic se mu libi ve vysokych, stredni nejak pobere
Podvozek a motor jsou neskutečně dobrý!
Servis dělám jen v KTM (kmoto), přez zimu mají vždy slevy na díly i práci, pro motorku si přijedou a pak jí přivezou, tohle funguje výborně. Olej co 7500km - 2400kč, brzdy 2500kč, teď jsem dělal olej, filtry, vyhodil KN a dal papírák, seřídil karburátory, nechal přetěsnit zadní tlumič, a koupil origo blastry 5900,- takže i ten servis je ok.
Edit: cena servisu je ok, jen mi jí pašáci z Kmoto vrátili ze servisu a cuká, samozřejmě, že by snažili o nějaké rychlé řešení - nešlo mi o to aby to udělali zadara, ale chtěl jsem jezdit - tak samozřejmě že ne, dva týdny na blbej odvoz žádnej problém, vždyť jen začala sezóna a ty chceš jezdit? Něco ve stylu polib nám prdel, na e-mail, že jsem fakt nespokojenej samozřejmě žádná reakce!
Takže u mě taky polibte mi prdel a zkusím Ktm ve Vrbovce.
Naposledy editováno 14.05.2016 14:58:54
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati monster 1100 kolísání volnob... Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... | ENEMY | 9 | 22.3.2024 v 09:04 Johnny796 |
Hypermotard 1100S/ Evo na prodej Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Hypermotard 11... | 3KP | 2 | 25.6.2023 v 10:40 Gahan37 |
Mizí voda KTM 950 Supermoto | Johnysamec | 23 | 3.11.2022 v 12:56 Pepa919 |
Startér Ktm 950 sm KTM 950 Supermoto | Gotie77 | 7 | 30.7.2022 v 13:13 mmks |
Propad výkonu, laďák a směs lc8 KTM 950 Supermoto | P-man | 6 | 21.6.2022 v 10:14 slanyf |