2 reakcí na tento příspěvek je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS
Naposledy editováno 17.03.2016 11:41:25
1 reakcí na tento příspěvek je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS
petrumr píše: Na 1100 je sytič, na to bych si musel přistat.
Na 1150 taky. Ale ani u jedne to neni sytic v pravem slova smyslu (obe motorky maji vstrikovani). Jen takovy rucni plyn, mirne to potahne za plynove lanko.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS
petrumr píše: A třetí R1200GS je lehčí, rychlejší uspornější, levnější.
1200GS je levnější? A kde?1 reakcí na tento příspěvek je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS
seikos píše: 1200GS je levnější? A kde?
Nech ho, Petr to ví nejlíp
petrumr píše: Na moravě asi, podívej se na ceny 1150 v praze a 1200 na moravě. Ušetříš, já jsem chtěl kupovat 1150, tak asi vím.
já si tedy nemůžu pomoct, ale když se podívám na 1200, tak ty začínají na 150k. R1150GS začíná na 100k a je uplne fuk jestli na moravě nebo v Praze. Tuhle jsi tvrdil v jednou tématu že dvanáctistovka se dá koupit za 70 000 tak to by mě fakt zajímalo kde. To musí být ledaže totální bouračka1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je rozdil v BMW R 1100 gs a BMW R 1150 GS
Piwell píše: Nech ho, Petr to ví nejlíp
Kdybych měl prachy, tak koupím stelvio nebo V-strom. 1200gs s posilovačem nikdo nechce, aby se toho zbavil tak musel dát nový pneu a udělat servis. Já jsem to vlastně vyměnil za 650gs.petrumr píše: Kdybych měl prachy, tak koupím stelvio nebo V-strom. 1200gs s posilovačem nikdo nechce, aby se toho zbavil tak musel dát nový pneu a udělat servis. Já jsem to vlastně vyměnil za 650gs.
jak kdybych mel prachy? Ja jsem Stelvio kupoval za 99 tis a jeste jsem k tomu dostal kufry zdarma. V severnich cechach je hrozne levno- 6 kvaltů místo 5ti
- 2lambdy místo jedné
- složitejší elektriku
- FID na opačné straně
- jiné ovládání řídítek
- jinou kyvku kardanu
- posilovač brzd (ne všechny modely)
- méně kvalitní plasty a plexi
- 2 svíčky na válec místo jedné (každou jinou)
- zapalovací cívku na fajfce místo pod nádrží (takže se nově přehřívá a chcípe - ale zase to nemají všechny modely)
- jiné světlo, zobák, štítek, šusplech, stejné brzdiče, ale s nápisem BMW a další design chujoviny
- o něco větší výkon, ale i hmotnost, takže výsledně jede hůř a víc žere (což je spíš přidáním jedné rychlosti, kdy musíš více a zbytečně kvedlat a točit motor)
- jiný obal převodovky a s tím i jinak upevněné stupačky
- hydraulickou spojku místo lanka (do toho nešla ani nové AfrikaTwin z důvodu spolehlivosti)
- celkově se začínalo řešit snížení výrobních nákladů, takže je celkově ošizenější (např. štítek s VIN na krku řízení je samolepka,místo plechu, což je problém u letošních STK, jelikož u tak starý vrány už se obvykle odlepila) takových věcí bych mohl jmenovat celou řadu, ale nechci nikoho provokovat...
Celkově je tedy 1150 bezvýznamný mezityp, který doznal hodně změn oproti 1100, žádná ale nebyla stěžejní, aby se za ní vyplatilo připlácet a předehnala v něčem svého předchůdce... většina změn byla k vyrovnání se s tehdejší japonskou produkcí (6kvaltů, posilovač brzd, 2svíce na válec,hydrospojka) a snížení výrobních nákladů. Jinak je prakticky totožná, lety prověřená a spolehlivá stejně jako starší i novější modely = když se staráš, přežije tě, ale kretén jí spolehlivě dokáže zabít.
Naposledy editováno 19.05.2016 12:09:03
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 70 | 3.6.2024 v 14:18 jetam |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
Bmw 1100 gs gumy BMW R 1100 GS | SimplyGreen | 4 | 28.6.2023 v 16:22 nevo7 |
turecko 2023 BMW R 1100 GS | hansdorf | 0 | 7.5.2023 v 18:37 hansdorf |
Hledám parťáka pro Balkán a dál BMW R 1100 GS | hansdorf | 2 | 17.8.2022 v 09:57 hansdorf |