Ze zavad, jen jedna lehka, uz vadi ze vedou jen kabely pred stitkem a technik TK si musi drzet kabely pri foceni.
1 reakcí na tento příspěvek Batohy, drzaky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batohy, drzaky
mara.k píše: Homologaci mají maximálně věci přímo z fabriky - prodávaný pod fabrikou. Druhovýroba vůbec. U kufrů je základ jak bylo výše - nemít ostrý rohy, nepřesáhnout šířku danou vyhláškou ( nejjednoduší mít to max. s řídítkama).
Na bmwgs.cz se tohle taky řešilo a bylo tam vyjádření od Touratechu, jak tohle řeší. Prý mají homologaci od TUV na doplňky, který přímo ovlivňujou bezpečnost - světla, blinkry, páčky, díly brzd, stupačky, výfuk...
Kufry se považují za zavazadla stejně jako třeba textilní brašny přehazovací přes sedlo a u rámů, padáků a držáků kufrů psali, že když to neovlivňuje ovladatelnost a nevyčnívá z obrysu a vejde se to do šířky 1m, tak to žádný schválení nepotřebuje...
ale co je obrys? Je to právě ten kvádr daný 3 rozměry? Nebo je to vnější čára průměru v nějakém směru? Pak by ale rámy-padáky přečnívaly.