Chci se vydat na cestu kolem sveta na mem XT600. Kvuli tomu uz jsem rok v zahranici atd.
Protoze XTcko ma ted najęto pres 180t km, tak po teto sezone ho chcu zgeneralkovat komplet vsecko.
No a na tu dobu, co bude XT v oprave, tak musim poridit jinou motorku, abych mel na cem jezdit.
No a ted otazka - jakou?
Vyber jsem zuzil na tyto modely:
1. 1190
2. Africa Twin
3. MT09
4. Hayabusa
5. Sportster
Kterou byste brali na mem miste?
Chci motorku, ktera mi vydrzi dlouhe roky. Tu KTMu asi nakonec vynecham z różnych duvodu.
V tuto chvili se mi nejvice zamlouva nova Africa, ale jaky ma smysl kupovat takovou motorku a pak na cestu kolem sveta jet na pres 20 roku starem XTcku?
Nebo to brat tak, ze XTcko je veteran a proste ho opravit a nechat uz jen pro radost?
Vim, tohle jsou problemy lidi prvniho sveta, ale ja to vazne potrebuji mit v hlave vyresene.
Jinak tu cestu kolem sveta bych chtel dat na XTcku. Myslim, ze to zvladne - ta cesta by mela odhadem 100-120tis. km, także to na jednu generalku tak akorat staci
1 reakcí na tento příspěvek ..prosim o radu
..nikoho nezajma, ze mas xt s 300kkm
osobne mam varadero, loni sem jen cvicne odjel caorle-usti n.o. - 800km na tah, 10hod, a co - nic! kazdymu je to uprdele... a pritom se mne varila hlava v helme, prdel me palila, atd
georgiss píše: osobne mam varadero, loni sem jen cvicne odjel caorle-usti n.o. - 800km na tah, 10hod, a co - nic! kazdymu je to uprdele... a pritom se mne varila hlava v helme, prdel me palila, atd
A koho to zajímá? To je hovno, to jezdí každej druhej. My předloni trávili v sedle 13 - 14 hodin denně. A rozhodně to nebylo nic, kvůli čemu bychom se měli cítit nějak vyjímečně ...
1 reakcí na tento příspěvek ..prosim o radu
1 reakcí na tento příspěvek ..prosim o radu
1 reakcí na tento příspěvek ..prosim o radu
Ale na tu cestu bych ti fakt doporučil dát do cajku XT. Jednak to není takový mastodont, takže se s ní bude líp manipulovat v těžším terénu (kolik kilo nákladu asi tak povezeš?), jednak je to z dnešního pohledu poměrně primitivní konstrukce, kterou opraví málem kdejaký vesnický kovář. Mě v posledním Moto cestou necestou dostalo, jak jeden kotrmelec totálně znepojízdnil BMW jen kvůli urvanému kablíku od čidla imobilizéru - tohle jsou prostě zbytečnosti leda k nasrání. Čím méně elektroniky a čím víc mechanických věcí motorka má, tím je podle mě na tyhle plány vhodnější, protože mechanické závady vidíš a spravíš skoro kdekoli, zatímco u elektroniky je člověk bez diagnostiky brzy nahraný.
Naposledy editováno 08.05.2016 19:04:03
1 reakcí na tento příspěvek ..prosim o radu
jestli brzo koupim Afriku, tak co s ni mam potom jako ze delat ty tri roky?
nebo prave kvuli takowym planum nekupovat Afriku, ale neco silnicniho, jako treba MT 09?
1 reakcí na tento příspěvek ..prosim o radu
Asi trpi syndromem méněcennosti.