Téma: ,,Prokazování technické způsobilosti při silniční kontrole Policií ČR"...
10.5.2016 v 14:01
Zdarec, možná to bude úplně k hovnu, ale už toho mám opravdu plné zuby a tak jsem vznesl tento dotaz na MDČR.

Žadatel:
....to su já (v původním textu pochopitelně plným jménem i s datem narození, aby si mě mohli rychleji najít a pořádně se na mně povozit)

Dotazovaný:
Ministerstvo dopravy ČR
Oddělení schvalování vozidel a jejich kontroly v provozu

Žádost o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

Dobrý den,

vzhledem k výraznému zpřísnění kontrol řidičů a majitelů motocyklů ze strany státních složek a STK, vycházející z metodické příručky ,,Prokazování technické způsobilosti při silniční kontrole Policií ČR a neschválené změny motocyklů" autora Bc.Vladimíra Duška, předpokládám, že jsou závěry v této příručce publikované stran úprav motocyklů, podloženy statistikou o nehodách motocyklů zapříčiněných neschválenými úpravami, stejně jako studíí o nepříznivých vlivech na životní prostředí způsobených provozem takto upravených motocyklů.

Žádám proto o poskytnutí těchto informací:
1.) statistika nehod motocyklů zapříčiněných neschválenými úpravami motocyklů v období mezi lety 2010 až 2015
2.) posudek o vlivu na životní prostředí provozováním motocyklů s neschválenými úpravami

Pokud autor vycházel pouze z domněnek a nikoliv z řádně zpracovaných posudků a statistik, domnívám se jako majitel motocyklu a zároveň jeho řidič, že se jedná pouze o šikanu motocyklistů bez patřičného odůvodnění.

Děkuji
S pozdravem
...zase já

Anketa: Přidáš se s obdobným dotazem?
ANO
66%
43
NE
14%
9
KAŠLU NA TO, JDU SI TO HODIT
20%
13

1 reakcí na tento příspěvek ,,Prokazování technické způsobilosti při silniční kontrole P...

20.5.2016 v 08:11 | Nahoru | #1
Při poslední STK našeho traktoru Zetor, se museli odstranit zadní světla (hledáky) i s držáky světel (ty co bývají na osvatlění při nační manilupalci s příslušenstvím) namontované tam v roce 1983 výrobcem. Prej to EU nově zakazuje a být to tam nesmí,..což o to, odmontované a uřezané to bylo hned. Popravdě sem je snad nikdy ani nepoužil,..nicméně opravdu bě my zajímalo kolik to světlo zabilo lidí.....nebo kolik způsobily nehod!!!

Zato když sem koupil motorku Jawa 350/634 a ta neměla velký TP, ale byla v registru tak si při tvrobě duplikátu nějaká kráva nuvědomila co to je za stroj a nějakým mě záhadným způsoběm tam vyplnila kolonku výnok cifrou 147kW!!!! Opravu ale už chtějí abych si zajistil já přes výrobce (poplatek 500 + 160 dobírka) a požádal patřičný DI o změnu oficiálně, tedy s poplatkem!!

(reakce na) ,,Prokazování technické způsobilosti při silniční kontrole P...

20.5.2016 v 09:17 | Nahoru | #2
Dolin> hele...zažíval jsem něco podobnýho když jsem legalizoval Ducati SS z r.97 ...
všechno v německým techničáku...jen...jako na potvoru ... zrovna takovej údaj, bez kterýho u motorky snad ani nevyjedeš ... max. zatížení na přední a zadní nápravu.
Nebudu tu popisovat jak jsem s tím vyjebal...ale vyjebal...protože když oni tak, tak já zkusím taky vše...
Ale hlava ti to nebere... nic nepomáhalo že jsem ukazoval v německým TP, že max. přípustné zatížení je 190Kg atd...prostě ne. Úředník měl kolonku, bez kterýho ho dál elektronickej formulář nepustil. Ti lidi za to často nemůžou ...a možná ani nechtějí škodit ... jen si nebudou podřezávat větev pod sebou za někoho koho neznaj...a maj to určitě denně xkrát... z toho pak vzniká ta celková apatie a neochota " co bych si kvůli tobě přidělával starosti, zařiď si" ...
Taky mě to sere...ale je to prostě všude... následek chyby v přípravě softwaru pro evidenci... a nenamlouvám si, že státní aparát je v napravování těhlech věcí pružnej.

Ty TK jsou ale hodně o technikovi...já tu fakt problém nemám ...minule dokonce chtěl abych mu to nastartoval, že by si litrovou Ducati hrozně rád poslechl...a že jsem prý ty DB killery mohl nechat doma ...to mě fakt už omejvali
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist