A jeste jeden dotaz na studene starty. Motor chyta na prvni protoceni, pak jde na nizke otacky tak do 1000ot/min a nekdy se rozjede na 4tis ot/min, to jenom na par sekund a uz klesne a drzi. Je to normalni?



Naposledy editováno 14.05.2016 21:54:52
systemphoenix píše: Jo jako reseni by to bylo, proto tankuju uz kolem pul nadrze. Jenom mne to stve protoze cervene kontrolky nejsou cool
. Vlastne jsem se jeste nedostal k vycisteni nadrze a sitka palivoveho filtru. Mozna to bude problem, jestli je tam bordel nvm, neni videt. Mohlo by to omezovat prisun paliva a proto vyhazovat chybu?
A jaky kod ti to vygeneruje, kdyz si udelat diagnostiku ?
sten14 píše: Tak ještě jde vytrhat ty červené kontrolky a máš klid ty vole já jsem fakt dobrej mekánik
Nebo zalepit bilou paskou

Zajimave poctenicko je v manualu:
If the problem is with the following parts, the ECU cannot memorize these problems, the FI indicator
light (LED) doesn’t go on, and no service codes can be displayed.
FI Indicator Light (LED)
Fuel Pump
Fuel Pump Relay
ECU Main Relay
ECU Power Source Wiring and Ground Wiring (see ECU Inspection)
Fuel Injectors
To znamena ze musim vycistit to sitko palivove pumpy!
Krejza píše: Taky se mi to občas stane, zhasnu a opětovně nastartuju a je to v cajku. Asi bych to neřešil, dokud nebude svítit stále
Tak sem rad ze v tom nejsem sam

A jinak k tomu startovani? Jak to mate vy kdyz startujete studeny motor?



Tak sem to vycistil co to slo. Vyplachnul, smontoval, zajel pro novy cisty benzin, nalil a voalaaa, FI nesviti.
Zatim to byl jenom prvni test, za jizdy je citit takove sklidneni chodu, tolik necuka.
Sranda je ze jak sem to vsecko zlozil a dotahnul posledni skrutku plastu, tak me napadlo jeste odpojit ECU, mozna se se zresetuje ja na aute, jestli to dela nebo ne nvm. ALE tim ze sem zresetoval ECUcko mi pristrojovku hodilo do zakladniho nastaveni teda hodiny. ALE mne nefunguje prepinac MODE/RESET




howgh, jeste ze zacalo prset :D
Naposledy editováno 24.05.2016 19:17:37
vlcacek píše: systemphoenix> Zdarec. taky mi to tlačítko nefunguje, v servisu mi řekli že rovnou novou přístrojovku a já na to nemám koule to rozdělat Hodiny nastavuju tak že připojím baterku v 1 odpoledne a je to. Ale teda štvě mě to
Zase az tolik prace to nebylo. Kapoty dolu a pak samotna pristrojovka je na 3 sroubkach ale s dost blbym pristupem. Ale jde to. A samotnou pristrojovku rozdelas,je tam myslim 9 sroubku. A prestrikas tlacitka a kontakty wdckem nebo kontaktolem a jde to. Nadhera

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
reset servisu na Kawasaki Versys 650 Kawasaki Versys 650, Kawasaki Versys 1000 | Hřib71 | 4 | 17.4.2025 v 10:34 FiZzeR |
Výměna sníženého sedla Kawasaki Versys 650 | NiCKSON | 1 | 12.4.2025 v 22:34 NiCKSON |
Upadený ventil Kawa 650 (er, versys... Kawasaki Versys 650 | ramlik | 8 | 9.4.2025 v 20:51 Kohlstein |
Co to je Generátor vodíku [1, 2] Kawasaki Versys 650 | Fic6 | 33 | 20.11.2024 v 20:19 combust |
Ventilové vůle - kdo umí Ústecký kr... Kawasaki Versys 650 | RiosCZE | 1 | 13.10.2024 v 20:00 JwKS_Pavel |