Mám problém s motorkou Suzuki Gsxr - 750 2006 a začalo to tak že po vyjížďce u garáže sem vypnul motor a chtěl znova nastartovat a už jsem nenastartoval vybitá baterka . Baterku jsem přes noc nabil druhej den 4 nastartování a konec . Baterku jsem opět nabil odnesl do Akumi a tam mi řekli ze baterka je v pořádku a i na zátěžovím testu taky 5x to opakoval a proud pomalu slábnul . tak druhej den jsem byl i s motorkou v Yamaze tam mi měřili jak baterku tak dobíjení a všechno v pořádku baterka oznovu 5x zátěžoví test a v pohodě nastartovala a cestou domu na benzínce už nestartovala vybito takže sem ji roztlačil a dokud to nechcípnu tak všechno funguje . Baterka je stará 4 roky
Takže vás prosím o radu vážně nevím co stím :/
Děkuji
2 reakcí na tento příspěvek bezdůvodné vybíjení baterky prosím pomoc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bezdůvodné vybíjení baterky prosím pomoc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bezdůvodné vybíjení baterky prosím pomoc
cestou domu na benzínce už nestartovala vybito
Asi teda na té benzínce na nějakou hodinku usnul.A je baterka v ten moment opravdu vybitá?pokud ne, zkontroluj startér, relé, kontakty,kostry.Takže taky jsem to měl na zátěžáku a vše bylo OK...ale pak prostě mi to reklamovali...Ted nevím jestli věděli že to je na..P..nebo opravdu to dělá Nabíječka..Ale nevím proč bych teda nemohl nabíjet baterii jestli je to 5-10-15..20ah nabíječkou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bezdůvodné vybíjení baterky prosím pomoc
1 reakcí na tento příspěvek bezdůvodné vybíjení baterky prosím pomoc
1. Nabiješ ji a za pár dní normálně startuje - tak pravděpodobně nejde o samovybíjení
2. Pokud ji nabiješ a po ujetí xxx km už znovu nenastartuješ - tak prostě nedobíjíš. Důvodů může být spousta, ale klasicky začni reglerem a altíkem. Návod na měření je tu na fóru x-krát. Pokud to za studena bude OK, nech to prostě zahřát a změř znovu, nebo změř po jízdě. Vyhřátý altík nebo regler se může chovat jinak- jak psali výše.
1100Virago píše: yaplesk: Připoj k baterii voltmetr, dej si ho někam do zorného pole a jezdi. Občas regulátory zlobí tak, že za studena mají správné hodnoty a teprve po nějaké době kdy se zahřejí výstupní napětí klesne. S tímhle jsem laboroval před pár lety - v garáži vždycky hodnoty správné a přesto baterie po delší jízdě vybitá. Tímhle jsem odhalil problém s regulátorem, pomohla jeho výměna.
U mě taky tak. Připojil jsem na jízdu multimetr a sledoval kolik dobíjí. Prvních 20 km normál a pak začal regulátor dávat šileny hodnoty. Výměna regulátoru vyřešila problém... Btw. jsem na tomhle problému odporoučel 3 baterky
1 reakcí na tento příspěvek bezdůvodné vybíjení baterky prosím pomoc
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 | Eqwidirium | 63 | 9.9.2024 v 20:16 kratkej01 |
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 | Donadgger | 0 | 6.9.2024 v 21:18 Donadgger |
Typový list Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 26 | 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein |
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 1 | 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1 |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |