buď je to někde zatuhlé,nebo tohle,víc možností asi není,ten systém je velice jednoduchý.na kotoučích jde vidět,že jedna strana brzdila více,případně jsou fialové?
Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...
Naposledy editováno 14.08.2016 17:09:28
Každopádně ten třmen ještě pořádně zkontroluji, aby plaval jak má.
O.T. - takový ten nacvakávací děrovaný plech, co je zezadu každé nové destičky Nissin (možná i jiných výrobců) tam má zůstat předpokládám. Všiml jsem si, když mi měnili loni zadní destičky, že to z nich sundali. Tak jsem z těch předních co jsem měnil teď, plech sundal a dal je dozadu. Asi byli líní zatáhnout pístky dost hluboko a destičky se jim tam kvůli tomu plechu nevešly, tak to manďáci sundali.
Naposledy editováno 14.08.2016 22:45:19
Naposledy editováno 14.08.2016 23:56:25
Naposledy editováno 15.08.2016 08:22:58
1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...
jak tohle může někoho napadnout-aby přehodil přední desky za zadní-snad aby se sjížděly stejně rychle-a ještě si myslet,že udělal dobrou věc....tohle je fakt nezkutečné
1 reakcí na tento příspěvek Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...
Naposledy editováno 15.08.2016 23:40:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...
..Roko.. píše: Metalocalypse> Copak, napínák?
Ne, už na XV 1900 chybějící rozpěrka na zadní ose... nemůžu psát detaily - budu se soudit...
Varadero jsem měl se serviskou (ne tou domácí) a tam problém nebyl. Stačí si uvědomit že je tam CBS a občas se mrknout na zadní desky i když se pedálem nebrzdí...
(reakce na) Rozdílné opotřebení vnitřních a vnějších destiček u předních...
E: motorka na volnoběh zadrhávala, klepala a motorka žrala 10L/100km a jedno jakým stylem jsi jel. Byl volnoběžnej okruh tak chudej, že to prostě frčelo přes škrtící klapky, který byly prostě víc otevřený volnoběžným šroubem. Po odhalení a seřízení jezdím na klid za 7L a když hodně klusám přes 8,5 se nedostanu
E2: borec předemnou naprosto v klidu a ještě se chlubil, jak moc a hezky se staral
Naposledy editováno 17.08.2016 06:51:01
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stator Varadero 1000 rv 2000 Honda XL 1000V Varadero | Patton | 8 | 30.8.2024 v 14:05 Gahan37 |
Slovensko nebo Polsko 26-31/8 Honda XL 1000V Varadero | Epidem | 3 | 17.8.2024 v 20:31 Rubini |
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero | kanar1970 | 8 | 7.3.2024 v 06:04 vilemx |