1 reakcí na tento příspěvek Motoškoly M.Lisého a P.Sršně
Ale predevsim je temer jiste, ze pokud se varianty tlaceni nebo netlaceni provedou spravne, tak rozdil bude zanedbatelny. Takze vyrok Mira uci tlacit motorku pod sebe je spatny, je velmi zavadejici.
2. Tisíce opakování jsou základním stavebním prvkem naučení se nějaké technice. To platí všeobecně.
3. Čím více dostaneš pneu na okraj, tím méně plynu a brzd můžeš použít, případně tím nebezpečnější to je při změně adheze povrchu. Při tlačení motorky pod sebe se dostaneš na okraj pneu mnohem dříve. Zároveň s tím si zablokuješ tělo, ruce v nepřirozené pozici, hlava s omezenou pohyblivostí a dalších několik faktorů.
Na sníženou adhezi povrchu už jsi myslel? Voda, písek, listí, barva na silnici, hadi a jejich kombinace. To kolikrát klouže i jenom lehce nakloněná motorka a ty bys ji chtěl tlačit pod sebe