Ptám se asi blbě, protože v manuálu je přední 2,8 a zadní 2,0 (2,25 při zatížení). Ale.
Dneska jsem nechal dát na předek novu Bridgestonku E-max 80/90-21 a majitel pneuservisu (motorkář) se ptá kolik jí má nahustit. Já na to 2,8. a on - no to je nějak hodně, raději že se koukne. Vytáhnul pneu příručku se všema motorkama a u Kawasaki VN 900 Custom našel - předek 2,0 a zadek 2,8. Přesně obráceně než v manuálu. Příručka byla zánovní a vypadala dost sofistikovaně a servis man taky (nehrál si na mistra světa) a navíc přidal pár celkem rozumných argumentů.
Tak popravdě měl jsem na té měkčí gumě potom pocit lepší jízdy, ale to je fakt chyba v českým překladu manuálu?
Co na to odborná veřejnost?
1 reakcí na tento příspěvek Tlaky v pneu - rozpor mezi manuálem a pneuservisem
1 reakcí na tento příspěvek Tlaky v pneu - rozpor mezi manuálem a pneuservisem
Naposledy editováno 26.09.2016 19:53:10
1 reakcí na tento příspěvek Tlaky v pneu - rozpor mezi manuálem a pneuservisem
1 reakcí na tento příspěvek Tlaky v pneu - rozpor mezi manuálem a pneuservisem
(reakce na) Tlaky v pneu - rozpor mezi manuálem a pneuservisem
A z vlastních letitých zkušeností, ta přední úzká "galuska" se vždycky fouká celkem málo, na těch 2,8 to při brzdění muselo furt pištět??!
Naposledy editováno 26.09.2016 20:22:26
4 reakcí na tento příspěvek Tlaky v pneu - rozpor mezi manuálem a pneuservisem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlaky v pneu - rozpor mezi manuálem a pneuservisem
motovlk píše: Na předím víc než vzadu , to je nějaká blamáž .
Je to hoooodne OT, ale u race pneu je to bezna vec.
A sorry za vsuvku.
koupil jsi pneu která byla na motorce namontovaná z výroby? edit: myslím samozřejmě typ.
Protože mě motorka měří tlaky a když je tam odchylka tak svítí kontrolka na budíku. Takže ať tam dám jakoukoliv jinou pneu musím dodržet tlak předepsanej v manuálu
Naposledy editováno 20.04.2021 08:32:22
Takže.....přece není možné hustit pneu dle doporučení výrobce pneumatiky, jestliže může být tato pneumatika jistého rozměru osazena na motorkách různých parametrů, především váhových.
Takže z toho vyplývá, řídit se údaji v manuálu výrobce motorky. Co ?
Já to tak dělám.
Naposledy editováno 23.04.2021 14:09:10
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
poškodený stator Kawasaki VN 900 Classic, Kawasaki VN 900 Custom | Rodny_King | 18 | 24.9.2024 v 10:02 WartburgTourist |
Kawasaki VN 900 1 rok stála a teď n... Kawasaki VN 900 Custom | ZdeněkZsP | 7 | 14.7.2024 v 09:21 Milos1 |
Teflonový sprej - na řemen Kawasaki VN 900 Custom | riderr3 | 14 | 26.10.2023 v 21:58 riderr3 |
vyřazení spojkového spínače Kawasaki VN 900 Custom | ZdeněkZsP | 20 | 17.8.2023 v 21:05 crestik |
Palivoměr Kawasaki VN 900 Custom | OHO | 14 | 14.4.2022 v 21:31 riderr3 |