Téma: Sytič
 
16.2.2008 v 22:03
Lidi poradte kde může být chyba, že se snížej otáčky když přidám sytič, za studena motorka třeba i chcípne. Nevím jestli je problém v karburátoru nebo jinde :(

1 reakcí na tento příspěvek Sytič

16.2.2008 v 22:12 | Nahoru | #1
čau já si myslim, že by to chtělo seštelovat směs

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič

16.2.2008 v 23:18 | Nahoru | #2
novotak32>čau čau, to už mě taky napadlo, jenže nevim pořadně jak nato a nechtěl bych si to rozházet ještě víc, přece jenom už to není fichtl :), otáčky ty bych ještě zvládl ale to je všechno

(reakce na) Sytič

16.2.2008 v 23:58 | Nahoru | #3
kolers> podle mne je to normalní stav když otevřeš klapku sytiče při studenem motoru tak se to dusí protože do karbcu jde moc bohata směs ( vzduch benzín )''dobra na studeny start ale na teply motor '' když se prohřeje motor tak pomalu ubírej sytič a otáčky by se měly srovnat s normalem

1 reakcí na tento příspěvek Sytič

17.2.2008 v 08:50 | Nahoru | #4
Nastaveni bohatosti směsi provedeš tak, že vyroubuješ z karburátoru šoupátko na pružině s jehlou.Jehlu musis vyndat, pomkoci segrovky a drážek na hoře ne jehle nastavis bohatost smesi podle toho do jaky drazky segrovku presunes viz foto. Pokud to pojede hůř tak segrovku vrať tam kde byla!
[URL=

(reakce na) Sytič

17.2.2008 v 09:56 | Nahoru | #5
Proboha, hlavně hned nevrtej do karburátorů, ty se samy od sebe nerozhasí. Jestli jsi to dříve měl v pořádku a dělá to jen teď, tak si za prvé uvědom, že zima není léto a motor se chová jinak a za druhé se jako první podívej na vzduchový filtr, jestli není zanesený. Protože pak máš směs trvale bohatou a když ještě otevřeš naplno sytič, je to bohatré příliš a prostě to odmítá hořet. Stačí vyměnit papírový filtr nebo vyprat a namazat molitanový a "závada" je odstraněna!

Sytič

17.2.2008 v 10:09 | Nahoru | #6
ok díky za rady, zkusím to s tím filtrem a když to nepomůže, tak holt zkusim přidat tu směs, jinak to dělá už od léta co je motorka koupená (od majitele)

Sytič

17.2.2008 v 17:09 | Nahoru | #7
Já mám podobnou záhadu na staré yamaze srv co sní jezdí kluk.
je tam motor z 250 viraga 2 karbce.Jelikož jsem je musel vyčistit /předloni/ po totalním zanesenení všeho tak byly do šroubku rozebraný. Motorka chytá na první brnknutí i za chladna a jede dobře. Ale nefunguje sytič, resp. dám sytič i málo a dusí se. Bez šahání na sytič funguje na škrt i bez plynu. Filtr novej, směs spíš bohatší /dle svíček/. Spotřeba 4.5 až 5
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist