Téma: 450 exc r 2004 ohla vidlice
2.1.2017 v 23:09
Zdravim chlapi, mam maly problem a potřebuju radu.
V loni před sezonou jsem repasoval tlumiče, WP 48 daval jsem nove kluzaky gufera a olej, Dělal jsme všechno podle postupu, měl jsem obě šavle na soustruhu jestli jsou rovne, leštil jsem je trochu vodnim smirkem, komplet vyčistil i spodky (bylo to zasrane jak svin, asi na to nikdo nešahal nikdy) Daval jsem kluzaky i gufera All Balls..A nastavil podle tovarniho nastaveni.Dal origo motorex olej, 11cm od vrchu. Po tydnu mi začla trošku propouštět leva vidle. Ale trošičku, tak jsem to neřešil a jezdil jsem až do tet. Byl to ale opravdu maly unik dělalo to jemne prstynky.V sobotu jsem vytahl mašinu, Byla asi 0, možna minus stupen mrazu.. A po 5 min jizdy kdy se mi zadlo že to je strašně tvrde, jsem si všim, že mi z obou vidli teče olej přes gufera, a to tak že jsem měl na spodku kapky. A nemužu si to vysětlit!! Motorka stala měsíc v garaži kde je asi 10 stupnu. A tet tohle.. Dik moc za každy normalni přispěvek..
Naposledy editováno 20.01.2017 18:44:00
V loni před sezonou jsem repasoval tlumiče, WP 48 daval jsem nove kluzaky gufera a olej, Dělal jsme všechno podle postupu, měl jsem obě šavle na soustruhu jestli jsou rovne, leštil jsem je trochu vodnim smirkem, komplet vyčistil i spodky (bylo to zasrane jak svin, asi na to nikdo nešahal nikdy) Daval jsem kluzaky i gufera All Balls..A nastavil podle tovarniho nastaveni.Dal origo motorex olej, 11cm od vrchu. Po tydnu mi začla trošku propouštět leva vidle. Ale trošičku, tak jsem to neřešil a jezdil jsem až do tet. Byl to ale opravdu maly unik dělalo to jemne prstynky.V sobotu jsem vytahl mašinu, Byla asi 0, možna minus stupen mrazu.. A po 5 min jizdy kdy se mi zadlo že to je strašně tvrde, jsem si všim, že mi z obou vidli teče olej přes gufera, a to tak že jsem měl na spodku kapky. A nemužu si to vysětlit!! Motorka stala měsíc v garaži kde je asi 10 stupnu. A tet tohle.. Dik moc za každy normalni přispěvek..
Naposledy editováno 20.01.2017 18:44:00
olej máš nalitý dobře.měří se to v centimentrech,to je OK.
netvrdím,že je All-Balls totální šit,ale já bych si ho tam nedal.na ktm jedině NOK,to je fakt špička,rozdíl pár stovek.
další věc-pokud vyjedeš a je kolem nuly-nebo pod nulou,vidle opravdu dost ztvrdnout-prostě ten olej zhoustne a jde to poznat.
dále-je nutné udržovat tu vidlici pořád čistou,hlavně před každou jízdou vzít hart a perfektně vyčistit případné zachlé bláto a ideálně třeba ještě přestríknout silikonovým sprejem-pokud se ti dostane bordel pod gufero,tak teče každé.pokud to slzí jen trošku,tak to neřešit,ono to často zase samo přestane.
jo a poslední věc-je potřeba odfoukávat tlak ve vidlicích-po každé jízdě povolit ty malé šroubky a odfouknout.....případně našroubovat odvzdušňováky.
netvrdím,že je All-Balls totální šit,ale já bych si ho tam nedal.na ktm jedině NOK,to je fakt špička,rozdíl pár stovek.
další věc-pokud vyjedeš a je kolem nuly-nebo pod nulou,vidle opravdu dost ztvrdnout-prostě ten olej zhoustne a jde to poznat.
dále-je nutné udržovat tu vidlici pořád čistou,hlavně před každou jízdou vzít hart a perfektně vyčistit případné zachlé bláto a ideálně třeba ještě přestríknout silikonovým sprejem-pokud se ti dostane bordel pod gufero,tak teče každé.pokud to slzí jen trošku,tak to neřešit,ono to často zase samo přestane.
jo a poslední věc-je potřeba odfoukávat tlak ve vidlicích-po každé jízdě povolit ty malé šroubky a odfouknout.....případně našroubovat odvzdušňováky.
1 reakcí na tento příspěvek 450 exc r 2004 ohla vidlice
vidli jsem po kaže jizdě ozvdušnil, mam tam odvzušnovaky..jedine co jsem nedělal je že jsem ji po kaže jizdě nečistil..
napada mě jedina věc, a to že bych tam mohl nalit řidší olej, myslím že tam mam 10W takže možna 5 by mi nevytekla, a dat tam NOK gufera, našel jsem že dělaji
i dvoubřite s dvěma perkama..
napada mě jedina věc, a to že bych tam mohl nalit řidší olej, myslím že tam mam 10W takže možna 5 by mi nevytekla, a dat tam NOK gufera, našel jsem že dělaji
i dvoubřite s dvěma perkama..
es3 píše: vidli jsem po kaže jizdě ozvdušnil, mam tam odvzušnovaky..jedine co jsem nedělal je že jsem ji po kaže jizdě nečistil..
napada mě jedina věc, a to že bych tam mohl nalit řidší olej, myslím že tam mam 10W takže možna 5 by mi nevytekla, a dat tam NOK gufera, našel jsem že dělaji
i dvoubřite s dvěma perkama..
10W je moc husté ,tohle tak na motarda....original tam je 5W .to musí být kyje jak hovado a né vidlice

netuším kolik vážíš,ani jak agresivně jezdíš,ale já bych i ubral oleje na 13cm.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Big bore kit na KTM exc 450 rfs (2007) KTM EXC 450 Racing | Xxxjarda111 | 8 | 3.6.2024 v 09:31 Xxxjarda111 |
KTM exc alternativní umístění SPZ KTM EXC 450 Racing | Buřina1112 | 3 | 23.4.2024 v 09:23 DrDNA01 |
Hydraulická spojka KTM EXC 450 Racing | Šíma668 | 3 | 3.4.2024 v 15:06 assassin |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |