Téma: LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
2.2.2017 v 18:27
Pod stromečkem jsem našel výfuk LeoVince One Evo (8700e), který by měl vylepšit především zvuk (i vzhled) mojí Hondy NC750X.





Překvapilo mne, že výfuk je plně průchozí - díra jak vrata i DB killerem, zkrátka poměrně široká roura a je vidět skrz jak dalekohledem. Policejní drátovou kontrolu zatím nechám stranou, homologaci to má a DB killer vyndavat nehodlám.
Návod k instalaci je zřejmý, říkám si no problem.





No jo, ale pak jsem našel tento disk, který není na schématu, ale zato přesně pasuje mezi trubku a tlumič.





Teď nevím, jestli tam patří nebo ne. Může jeho přítomnost nebo nepřítomnost ovlivňovat výkon motoru (už takhle je malý) ? Předpokládal jsem, že slip-on výfuky by z tohoto pohledu měly být v pohodě, ale ten disk mě zarazil.

Moje teorie: výfuk je původně navržený pro NC700 s nižším výkonem, čili stejná roura může na NC750 způsobit ztrátu výkonu (průvan, chudší směs) a proto se vloží disk jako protitlak. Dodavatel na dotaz odpověděl, že disk není nutný, jen kdyby byly nějaké problémy popř. vysoko v horách (tam se ale chystám). Jaké problémy, půjdou hned poznat?

Díky za jakékoliv zkušenosti a rady.

Naposledy editováno 03.02.2017 22:15:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 19:11 | Nahoru | #1

Zlesa píše: Jinak co se tyka ty formy na vajicka tak bych to tam nedaval. Kontrola dratem neni povolena cili nema zadnou hodnotu. Hluk ti taky na silnici rezko zmeri a na technicky je bude zajimat homologace pripadne db killer



Uvidím, až sundám originál, ale taky se kloním k verzi bez disku. Nečekám, že by to dělalo moc velký kravál, aby to dráždilo policajty. Uvidíme, jak se LV vyjádří k dotazu ohledně homologace (s nebo bez). Předpokládám ale, že to bude bez disku. Spíš šlo o ten výkon, který bych nerad ztratil (sám mám malo ).

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 19:35 | Nahoru | #2

Skalic píše: Uvidím, až sundám originál, ale taky se kloním k verzi bez disku. Nečekám, že by to dělalo moc velký kravál, aby to dráždilo policajty. Uvidíme, jak se LV vyjádří k dotazu ohledně homologace (s nebo bez). Předpokládám ale, že to bude bez disku. Spíš šlo o ten výkon, který bych nerad ztratil (sám mám malo ).


Mám zkrácenej otevřenej micron a policajti na silnici nikdy problém neměli... Spíš na STK
E: a myslím že pokud tam nedáš nějakej KN filtr že to na výkonu ani nepoznáš. Pokud s filtrem tak by to mohlo trochu rozhodit....

Naposledy editováno 06.02.2017 19:38:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 35 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X Lacer 20 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X stafler 0 5.7.2024 v 22:25 stafler
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X Suskin 1 11.6.2024 v 14:58 _pat_
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 10 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR


TOPlist