Téma: jízdní vlastnosti Ducati 999 vs japonec
1.5.2017 v 20:21
Zdravím
dnes jsem měl možnost svezení na 999 ze všech recenzí a popisků o její ovladatelnosti jsem si myslel že si z jízdy sednu na prdel a budu v sedmém nebi ..... a extáze se nekonala ba naopak do ted jsem sedlal jen japonce a poslední byl Bandit 600 - prosím nekamenujte mě je to můj subjektivní názor ale s banditem do zatáčky stačí pohnout zadkem a motorka skoro sama padá do zatáčky s Ducati jsem měl pocit že chce jet pořád rovně a trochu jsem se s ní pral ...možná že to bylo stresem nebo i tím že poprvé jsem sedlal 2vál ale jízdu jsem si moc neužil.... tak mám dotaz na ty kdo mohou porovnat jestli je to s tou ovladatelností tak jiné a hold se na to musí zvyknout se s ní o ty zatáčky poprat a nebo je na tý motorce něco špatně? Rád bych si ji pořídil a toto mě trochu odradilo myslel jsem že postoupím od bandita trochu výš ale dnes mě to moc nepřesvědčilo prostě ten zázrak na který jsem očekával se nekonal ...
dnes jsem měl možnost svezení na 999 ze všech recenzí a popisků o její ovladatelnosti jsem si myslel že si z jízdy sednu na prdel a budu v sedmém nebi ..... a extáze se nekonala ba naopak do ted jsem sedlal jen japonce a poslední byl Bandit 600 - prosím nekamenujte mě je to můj subjektivní názor ale s banditem do zatáčky stačí pohnout zadkem a motorka skoro sama padá do zatáčky s Ducati jsem měl pocit že chce jet pořád rovně a trochu jsem se s ní pral ...možná že to bylo stresem nebo i tím že poprvé jsem sedlal 2vál ale jízdu jsem si moc neužil.... tak mám dotaz na ty kdo mohou porovnat jestli je to s tou ovladatelností tak jiné a hold se na to musí zvyknout se s ní o ty zatáčky poprat a nebo je na tý motorce něco špatně? Rád bych si ji pořídil a toto mě trochu odradilo myslel jsem že postoupím od bandita trochu výš ale dnes mě to moc nepřesvědčilo prostě ten zázrak na který jsem očekával se nekonal ...
1 reakcí na tento příspěvek jízdní vlastnosti Ducati 999 vs japonec
Souhlas se Stevem nafoukat gumy a uvidíš jak se vše změní. Přijde mi, že 70% motorkářů ani nepozná když mají měkké gumy. Ani bych nespočítal kolikrát jsem sedl na nějakou motorku, která nedokázala pořádně zatočit a její majitel mi řekl, že mu to přijde v pohodě a po nafoukání (většinou přední gumy) ani nevěří co se to stalo.
burak> Musel jsem před pár týdny absolvovat přejezd pár kilometrů z jedné garáže do druhé na TL a neměl jsem možnost nikde dofouknout - motka stála drahně měsíců, ale říkal jsem si, že to nějak půjde... No víc jsem se při zatáčení nenadřel a nějaká jistota veškerá žádná a to s TeLiskem umím i dost svižně, když je dobrá nálada... Říkal jsem si, že bych to zapomněl? Pak jsem v druhé garáži změřil tlak - předek jakž takž, ale zadek měl jen něco málo nad jednu atmosféru, byla to fakt bída.
Takže to může být jedna věc. Druhá je ta, že u půjčený motorky na zkušební jízdu jsi tomu zas až tak za uši asi nedával a co si pamatuju časy, kdy jsem jezdil R1, tak tam začínala větší zábava až někde nad stotřicítkou, případně ve vhodných zatáčkách v řádných náklonech. Ve zkratce, ta rychlá motorka prostě fungovala a bavila až ve chvíli, kdy jel člověk rychle. Nevím, jestli je na tom ta Ducna stejně ale nedivil bych se, kdyby to taky mělo svůj vliv... Jinak přeju samozřejmě dobrou koupi, měj se, P.
Takže to může být jedna věc. Druhá je ta, že u půjčený motorky na zkušební jízdu jsi tomu zas až tak za uši asi nedával a co si pamatuju časy, kdy jsem jezdil R1, tak tam začínala větší zábava až někde nad stotřicítkou, případně ve vhodných zatáčkách v řádných náklonech. Ve zkratce, ta rychlá motorka prostě fungovala a bavila až ve chvíli, kdy jel člověk rychle. Nevím, jestli je na tom ta Ducna stejně ale nedivil bych se, kdyby to taky mělo svůj vliv... Jinak přeju samozřejmě dobrou koupi, měj se, P.
1 reakcí na tento příspěvek jízdní vlastnosti Ducati 999 vs japonec
ZASEJA> Na italskej 2val musis jak na starou kurvu. Zadny vlazny mrdani, ale pekne hrube s ni zachazet, jinak poslouchat nebude.
A to, ze se ti ovlada lip bandit znamena jen to, ze neumis ridit sporta s uzkymi riditky dolu. To se fakt ridi aktivne, jak pise Stev.
Proto sporta hrube novackum nedoporucuju, ani ne tak pro vykon, ale pro ty riditka. Kluci to rozhulakaj na 200+ a pak cumej, kdyz maj brzdit a zatacet...
A to, ze se ti ovlada lip bandit znamena jen to, ze neumis ridit sporta s uzkymi riditky dolu. To se fakt ridi aktivne, jak pise Stev.
Proto sporta hrube novackum nedoporucuju, ani ne tak pro vykon, ale pro ty riditka. Kluci to rozhulakaj na 200+ a pak cumej, kdyz maj brzdit a zatacet...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jízdní vlastnosti Ducati 999 vs japonec
Takovej jednoduchej dotaz. Co si mám představit pod tím, že motorku je třeba řídit aktivně?
Naposledy editováno 02.05.2017 13:19:45
Naposledy editováno 02.05.2017 13:19:45
Raivo píše: Takovej jednoduchej dotaz. Co si mám představit pod tím, že motorku je třeba řídit aktivně?
Obecne kdyz chces zatocit, tak pomuze kontra do riditek, zatlaceni vnejsiho kolena do nadrze, zatlaceni vnitrni nohou do stupacky, pohyb ramena/tela smerem do zatacky. Pomuze kazda vec zvlast a nejlip vse dohromady, rizeny kontra je zaklad.
A na banditu to neni potreba tolik jako na sportu, jeste navic 999 ktera je vic stabilni nez agilni.
1 reakcí na tento příspěvek jízdní vlastnosti Ducati 999 vs japonec
Aha, věci který sice dělám v omezené míře, když mám chuť víc řídit než jezdit, ale nevěděl jsem, že se tomu tak říká.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Na co si dát pozor při koupi ducati... [1, 2] Ducati 999 | Souky01 | 36 | 31.8.2024 v 23:41 dewwil |
Porucha řídící jednotky? Ducati 999 | mar36 | 21 | 1.4.2024 v 09:40 Juraj22 |
Ducati 999 - rozměr zadní pneu Ducati 999, Ducati 999 S | Ivo7 | 25 | 15.4.2023 v 17:40 SLEEPER |
Odvzdušnění přední brzdy Ducati 999 | mar36 | 1 | 30.7.2020 v 14:55 FiZzeR |
Studené starty u Ducati 999 [1, 2] Ducati 999 | ProchySBK | 60 | 29.2.2020 v 20:07 Stana.k. |